مهلت ثبت نام در پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد به سرانجام رسید

به گزارش تور آلمان ارزان، تهران (پانا) - مهلت ثبت نام در پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد 18 آبان ماه به خاتمه رسید.

مهلت ثبت نام در پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد به سرانجام رسید

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، فرصت ثبت نام و شرکت در این دوره جشنواره از نیمه شهریورماه گذشته شروع و اواخر مهرماه به دلایل مسائل و محدودیت های دوران کرونایی برای فیلم سازان داخل و خارج از کشور تمدید شده بود و ساعت 24 روز یکشنبه 18 آبان ماه به سرانجام رسید.

دبیرخانه پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد ضمن تقدیر و تشکر از همه فیلم سازان داخل و خارج از کشور که در فراخوان پنجاهمین دوره این جشنواره کهن و بین المللی ثبت نام کرده اند، گفت مهلت ثبت نام در سایت جشنواره فیلم رشد پایان یافته اما همه فیلم سازانی که در این سامانه ثبت نام کرده و کد رهگیری دریافت کرده اند، تا روز چهارشنبه 99/8/21 فرصت دارند به وسیله ارسال پستی و یا به صورت حضوری اثر خود را به دبیرخانه این جشنواره تحویل دهند.

بر این اساس، آثاری که بعد از این تاریخ دریافت شوند، ارزیابی نخواهند شد و از لیست آنالیز اعضای هیأت انتخاب حذف خواهند شد.

نشانی دبیرخانه پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد تهران، ایرانشهر شمالی، نبش کوچه آذرفر، پلاک 270، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، طبقه دوم، اتاق 504 یا 505 کدپستی 1584747359 است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1524

به "مهلت ثبت نام در پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد به سرانجام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام در پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد به سرانجام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید