نتایج آزمون گردشگری اعلام شد

به گزارش تور آلمان ارزان، مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری گفت: نتایج آزمون دوره های کوتاه مدت گردشگری شامل دوره راهنمایان گردشگری و مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی بند ب اعلام شد.

نتایج آزمون گردشگری اعلام شد

زاهد شفیعی اضافه نمود: شرکت نمایندگان در آزمون جامع کوتاه مدت گردشگری شامل دوره راهنمایان فرهنگی (ایرانگردی و جهانگردی)، طبیعت گردی و زمین گردشگری و نیز مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی بند ب می توانند برای اطلاع از نتایج این رقابت به سامانه جامع آموزش گردشگری به آدرس اینترنتی edutourism.ichto.ir مراجعه نمایند.

آزمون جامع سراسری دوره های کوتاه مدت گردشگری روز آدینه (8 شهریورماه) همزمان در کشور برگزار گشت و 4774 نفر در این رویداد آموزشی به رقابت پرداختند.

دوره راهنمایان فرهنگی با تعداد 2487 نفر، مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی با 1573 نفر، راهنمایان طبیعت گردی با 661 نفر و راهنمایان زمین گردشگری با 52 نفر به ترتیب بیشترین آمار شرکت نماینده را در آزمون جامع گردشگری داشتند.

مدیرکل آموزش و مطالعات گردشگری اضافه نمود: استان تهران با 1290 نفر بیشترین شرکت نماینده را در بین استان ها داشته و استان های خراسان رضوی، اصفهان و فارس به ترتیب با 378، 352 و 310 نفر در صندلی بعدی قرار گرفته اند.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 612

به "نتایج آزمون گردشگری اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج آزمون گردشگری اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید