هتل کنکورد کوالالامپور

به گزارش تور آلمان ارزان، هتل کنکورد کوالالامپور (Concorde Hotel Kuala Lumpur) نام هتلی چهار ستاره، بین المللی و تجاری در کوالالامپور - پایتخت مالزی - است.

هتل کنکورد کوالالامپور

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

این هتل زیبا در مثلث طلایی کوالالامپور که یکی از مناطق مهم تجاری و گردشگری این شهر به شمار می رود واقع شده و همین امر دسترسی آسان مهمانان هتل به مراکز تجاری، اداری و تفریحی را فراهم کرده است.

هتل کنکورد کوالالامپور در چند قدمی مرکز گردشگری مالزی موسوم به MaTiC، مرکز خرید سوریا Suria KLCC و برج های دوقلوی پتروناس قرار گرفته است. 581 اتاق مبله هتل، با امکانات مدرن فضای راحتی برای مهمانان فراهم آورده است.

وای فای رایگان در همه اتاق ها در دسترس است. تهویه مطبوع کنترلی و مستقل، مینی بار، گاوصندوق، سشوار، تلویزیون و اینترنت پرسرعت بخش دیگری از امکانات اتاق ها محسوب می گردد.

مهمانان هتل برای انتخاب غذا گزینه های متعددی پیش رو دارند و می توانند انواع غذاهای غربی، آسیایی، چینی و... را محک بزنند.

8 سالن برگزاری جلسات با ظرفیت 800 نفر که مجهز به تجهیزات سمعی و بصری است و نیز مرکز تجاری (Business Center) کاملاً مجهز هتل از دیگر ویژگی های کنکورد کوالالامپور به شمار می رود.

مهمانان همچنین می توانند از مرکز تناسب اندام و استخر هتل نیز استفاده نمایند. هتل از فرودگاه بین المللی کوالالامپور، با ماشین یک ساعت و از مرکز تجارت جهانی پوترا (Putra) فقط ده دقیقه فاصله دارد.

آژانس ژوان شن سفید ارائه دهنده پکیج تور مالزی پاییز 93 (پرواز ماهان) ویژه هتل 4* کنکورد میباشد . جهت رزور تور و هتل فوق با شماره تلفن های 88757911-43926 تماس گرفته و یا جهت مشاهده لیست قیمت های هتل اینجا کلیک کنید.

منبع: لست سکند
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 793

به "هتل کنکورد کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل کنکورد کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید