هدف اصلی بنیاد تکریم و رضایتمندی ایثارگران است

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی هدف اصلی بنیاد را تکریم و رضایتمندی ایثارگران دانست و گفت: بنیاد نهادی فرهنگی و خدمتگزار است که هدف اصلی آن خدمت به ایثارگران و رضایتمندی این عزیزان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

هدف اصلی بنیاد تکریم و رضایتمندی ایثارگران است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با حضور در فرمانداری نقده ضمن ملاقات با محمد نوبخت نیا سرپرست فرمانداری شهرستان نقده در مورد مسائل مختلف با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند.

مهدی فعال در این ملاقات ضمن تبریک انتصاب نوبخت نیا به سرپرستی فرمانداری نقده یاد و خاطره شهیدان این شهرستان را گرامی داشت و اعلام کرد: خانواده شهدا ولی نعمت های ما هستند و همیشه خدمت و ملاقات با آنها مهمترین اولویت کاری بنیاد است.

وی با تأکید بر این که امنیت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره و مرهون جان فشانی و فداکاری های شهدا، جانبازان و ایثارگران است، بیان داشت: پیگیری و برطرف مسائل خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه شرعی و ملی است و ضروری است مدیران و روسای ادارات شهرستان نسبت به این امر اقدامات لازم را انجام دهند.

فعال هدف اصلی بنیاد را تکریم و رضایتمندی ایثارگران دانست و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران نهادی فرهنگی و خدمتگزار است که هدف اصلی آن خدمت به ایثارگران و رضایتمندی این عزیزان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و امروز تمام کوشش خادمان شهدا معطوف به حصول نتیجه و تحقق این دو موضوع مهم در بنیاد است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد این اداره کل، بر کوشش برای افزایش رضایتمندی جامعه هدف به عنوان یک اصل اساسی یاد کرد.

مهدی فعال توضیح داد: اقدامات خوبی به مدد همکاری های بین بخشی در بحث درمان و مسکن جامعه هدف اتفاق افتاده و انتظار می رود تا با همراهی بیش از پیش فرمانداران در بحث اشتغال نیز شاهد دستاوردهای خوبی باشیم.

وی در ادامه بر لزوم استمرار راستا شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: اگر بخواهیم از ارزش های نظام و انقلاب دفاع و در عرصه های مختلف پیشرفت کنیم باید راه شهدا را ادامه داده و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه توسعه دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان؛ ایثارگران را ارزش های جامعه دانست و گفت: خدمت به انسان هایی که عزیزترین سرمایه زندگی خود را برای امنیت و آرامش کشور و حفظ ارزش های نظام اسلامی تقدیم کردند ارزشمند و ماندگار است.

لازم به ذکر است در این ملاقات زیبا والی معاون بهداشت و درمان، ناصر غلامحسین پور رئیس اداره حراست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سیاره یوسفی رئیس اداره بنیاد شهرستان نقده نیز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2244

به "هدف اصلی بنیاد تکریم و رضایتمندی ایثارگران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف اصلی بنیاد تکریم و رضایتمندی ایثارگران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید