هندوستان پترولیوم خریدار نفت آمریکا شد

به گزارش تور آلمان ارزان، شرکت هندوستان پترولیوم میخواهد در چند ماه آینده برای پالایشگاه ویزاگ خود در جنوب هند، نفت حاوی سولفور اندک را از آمریکا خریداری کند.

هندوستان پترولیوم خریدار نفت آمریکا شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، ام کی سورانا، رییس هیات مدیره این شرکت در یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار کرد: ما در کوتاه مدت نفت خریداری خواهیم کرد و گریدهایی هستند که ما مناسب استفاده یافته ایم. وی در ادامه اضافه نمود: ما باید سبد گسترده تر و گزینه های بیشتری داشته باشیم و نفت خام آمریکا یک گزینه بیشتر برای ما به شمار می رود.

هند جدیدترین کشور آسیایی پس از کره جنوبی، ژاپن، چین، استرالیا، تایوان و تایلند است که نفت آمریکا را خریداری می نماید. اقدام اوپک در کاهش عرضه، قیمت های نفت سنگین ترش خاورمیانه که گریدهای حاوی سولفور بالا هستند را افزایش داده و نفت عرضه شده از مناطق دیگر از جمله آمریکای شاقتصادی را رقابتی تر نموده است.

پالایشگاه های هندی پس از سفر نارندرا مودی، نخست وزیر هند به آمریکا در ژوئن، خرید نفت از آمریکا را افزایش داده اند. دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در دیدار با نخست وزیر هند اظهار نموده بود آمریکا تصمیم دارد فرآورده های نفتی بیشتری به هند صادر کند.

از آن موقع شرکت ایندین اویل و بهارات پترولیوم در راستای متنوع کردن منابع وارداتشان، نفت آمریکا را خریداری نموده اند.

رییس امور اقتصادی شرکت هندوستان پترولیوم اظهار نموده است این شرکت در حال ارزیابی جایگزین کردن نفت شیرین نیجریه با نفت آمریکا است. این شرکت در نظر دارد هر ماه محموله بسیار بزرگی به میزان دو میلیون بشکه نفت خام آمریکا را وارد کند.

بر اساس گزارش رویترز، این شرکت کاهش 56 درصدی سود خالص در سه ماهه اقتصادی نخست خود را گزارش کرد زیرا کاهش ذخایر، حاشیه سود این شرکت را کاهش داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 687

به "هندوستان پترولیوم خریدار نفت آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هندوستان پترولیوم خریدار نفت آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید