هواپیمای ناپدید شده مالزی احتمالا در دریا سقوط نموده است

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران: رئیس آژانس ملی امداد و جستجوی اندونزی تاکید نمود که هواپیمای مسافربری ناپدید شده ایرآسیا احتمالا در دریا سقوط نموده است.

هواپیمای ناپدید شده مالزی احتمالا در دریا سقوط نموده است

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه آی تی وی، اظهار نظر رئیس آژانس امداد و جستجوی اندونزی در مورد احتمال سقوط هواپیمای مسافربری ایرآسیا با 162 مسافر و خدمه در شرایطی است که این هواپیما روز گذشته ناپدید شده و عملیات جستجو برای یافتن آن از سر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش مقام های اندونزی رسما سقوط هواپیمای مسافربری را تایید نموده اند. مقام های رسمی روز گذشته گفتند که تماس یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت ایر آسیا که از شهر سورابایای اندونزی به سوی سنگاپور در حرکت بوده با برج کنترل قطع شده است.

وزارت حمل و نقل اندونزی گفت که پرواز کیو زد 8501 که یک فروند ایرباس 320 بوده در ساعت 6 و 17 دقیقه صبح امروز به وقت محلی تماس خود با برج کنترل در شهر جاکارتا را از دست داده است.

یک مقام وزارت حمل و نقل اندونزی نیز تاکید نمود که این هواپیما پیش از قطع تماس خواهان پرواز در یک جهت غیر عادی شده است. رسانه های خبری اندونزی نیز گفتند 149 مسافر اندونزیایی ، 3 کره ای و از سنگاپور، بریتانیا و مالزی نیز یک مسافر در این پرواز بوده اند.

این حادثه سال فاجعه بار شرکت های هواپیمایی مالزی را به سرانجام می برد. شرکت هواپیمایی مالزی سال جاری دو هواپیمای خود را از دست داده است. پرواز ام اچ 370 در روز 8 مارس در حالی که از کوالالامپور به سوی پکن در پرواز بود با 239 مسافر و خدمه ناپدید شد.17 جولای نیز پرواز ام اچ 17 با 298 مسافر و خدمه بر فراز اوکراین سرنگون شده است.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 464

به "هواپیمای ناپدید شده مالزی احتمالا در دریا سقوط نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمای ناپدید شده مالزی احتمالا در دریا سقوط نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید