واردات ماشین آلات نساجی از ایتالیا 6 برابر شد

به گزارش تور آلمان ارزان، صادرات ماشین آلات نساجی ایتالیا به ایران در 3 ماهه نخست سال 2017 به 12 میلیون یورو رسیده، در حالی که این رقم در مدت مشابه سال 2016 تنها 2 میلیون یورو بوده است.

واردات ماشین آلات نساجی از ایتالیا 6 برابر شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ونیز همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری اینویشن این تکستایلز، اتحادیه فراوری کنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا با همکاری آژانس تجارت ایتالیا، برای دومین سال پیاپی، نمایشگاه مشترک ماشین آلات و محصولات نساجی ایران (ایران تکس) را که قرار است در روزهای 4 تا 7 سپتامبر در تهران برگزار گردد، سازماندهی نموده است.

سال گذشته، این نمایشگاه تجاری با حضور تعداد زیادی از فراوری کنندگان ایتالیایی برگزار گردید و در نمایشگاه سال جاری نیز 24 شرکت فراوری کننده ماشین آلات نساجی ایتالیا حضور خواهند داشت.

آلکس زوچی، رئیس اتحادیه فراوری کنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا در این باره گفت: به لطف صنعت نساجی، ایران همیشه یک بازار مهم برای ماشین آلات صنعت نساجی ایتالیا بوده است. تنش های جهانی در چند سال گذشته اکنون موجب کندی تجارت و بازرگانی شده، اما فرایند کاهش تنش های فعلی در حال گگرددن چشم اندازهای تجاری جالب توجهی پیش رروی شرکت های ما شده است.

آمارهای این اتحادیه موید رشد میزان فروش ماشین آلات نساجی ایتالیا به ایران است. در 3 ماهه نخست سال 2017، صادرات ماشین آلات نساجی ایتالیا به ایران به 12 میلیون یورو رسیده، در حالی که این رقم در مدت مشابه سال 2016 تنها 2 میلیون یورو بوده است. بر اساس اعلام این اتحادیه : بنابراین سال جاری به راحتی میزان کل صادرات ماشین آلات نساجی ایتالیا به راحتی از میزان 16 میلیون یوروی سال 2016 بالاتر خواهد رفت.

اتحادیه فراوری کنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا، نمایندگی حدود 300 فراوری کننده ماشین آلات صنعت نساجی را بر عهده دارد. ارزش کل فراوریات این شرکت ها به حدود 2.7 میلیارد یورو می رسد که بیش از 85 درصد کل آن به بازارهای خارجی صادر می گردد. 12 هزار نفر در این شرکت ها مشغول به کار هستند.

175

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 897

به "واردات ماشین آلات نساجی از ایتالیا 6 برابر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واردات ماشین آلات نساجی از ایتالیا 6 برابر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید