والیبال قهرمانی آسیا، پیروزی آسان شاگردان کولاکوویچ در دومین بازی، فزونی مقابل قطر در 80 دقیقه

به گزارش تور آلمان ارزان، تیم ملی ایران در دومین بازی خود در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا قطر را شکست داد.

والیبال قهرمانی آسیا، پیروزی آسان شاگردان کولاکوویچ در دومین بازی، فزونی مقابل قطر در 80 دقیقه

با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایران در دومین بازی خود در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از ساعت 18:30 امروز (شنبه) در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف قطر رفت و این تیم را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

سرمربی اهل مونته نگروی تیم ملی والیبال ایران برای شروع این بازی از میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی، سعید معروف، امیر غفور، مسعود غلامی، علی شفیعی و محمدرضا حضرت پور (لیبرو) استفاده کرد.

تیم قطر بازی را در ست نخست با تکیه بر سرویس های خوب، همپای ایران شروع کرد، ولی سرویس های سعید معروف و حملات مؤثر بازیکنان قدرتی تیم، فزونی 25 بر 18 را در ست نخست برای ایران به ارمغان آورد.

فزونی ایران در ست دوم با سرویس های پوریا فیاضی شروع شد. قطری ها هم در ادامه نشان دادند که در زدن سرویس، تبحر دارند و می توانند از این حربه برای فشار آوردن بر حریف استفاده نمایند، ولی این تاکتیک مقابل ایران به هیچ عنوان جواب نداد. ست دوم نیز با نتیجه 25 بر 15 به سود ایران تمام شد.

قطری ها در ست سوم کوشش خود را کردند تا به جریان بازی برگردند و تا حدودی هم پیروز بودند، اما در نهایت با نتیجه 25 بر 17 شکست خوردند. ایران با ثبت این نتیجه، حضور خود در مرحله دوم مسابقات را قطعی کرد.

پیروزی مقابل قطر برای شاگردان کولاکوویچ در عرض 80 دقیقه رقم خورد.

حدود 400 تماشاگر این بازی را از نزدیک مشاهده کردند. یکی از نکات قابل توجه در بازی های امروز، جلوگیری مأموران حفاظتی از ورود تماشاگران ایرانی به سالن فدراسیون والیبال بود که خیلی زود این مشکل رفع شد.

تیم ملی ایران در سومین و آخرین بازی از مرحله نخست مسابقات از ساعت 18:30 فردا (یکشنبه) به مصاف استرالیا می رود و روز دوشنبه به همراه سایر تیم ها استراحت می نماید.

در دیگر بازی های امروز، پاکستان با نتیجه 3 بر 2 مقابل اندونزی به پیروزی رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 565

به "والیبال قهرمانی آسیا، پیروزی آسان شاگردان کولاکوویچ در دومین بازی، فزونی مقابل قطر در 80 دقیقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال قهرمانی آسیا، پیروزی آسان شاگردان کولاکوویچ در دومین بازی، فزونی مقابل قطر در 80 دقیقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید