ورایزن مستقیم به کانادا می رود؟

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران: ورایزن در حالی آستین های خود را برای خرید اپراتور وایند بالا می زند که امکان در اختیار گذاشتن طیف فرکانسی 700 مگاهرتز برای این اپراتور توسط دولت کانادا تا سال آینده وجود دارد.

ورایزن مستقیم به کانادا می رود؟

از سفر با تور کانادا ارزان لذت ببرید.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرنگاران، بعد از گذشت چندین روز از امکان پیشنهاد اپراتور مخابراتی ورایزن برای خرید اپراتور سیار Wind، روز گذشته این اپراتور پیشنهاد خود را برای خرید 600 تا 800 میلیون دلاری وایند ابراز کردند.

وایند چهارمین اپراتور بزرگ کانادائی به حساب می آید که بیش از پانصد هزار مشترک دارد و اخیرا توسط شرکت VimpelCom مدیریت می گردد که ملیتی هلندی دارد.

احتمال می رود با توجه به اینکه اخیرا سهام سه اپراتور بزرگ دیگر کانادا رو به افول نموده، ورایزن پیشنهاد خود را به شکلی رسمی به این اپراتور سیار ارائه داده است.

با اینکه در کانادا قوانینی وجود دارد که مانع از ورود سرمایه گذاران خارجی به مباحث زیرساختی و خدماتی می گردد اما ظاهرا با توجه به اینکه مسئولان دولتی این کشور نیز به عدم ضرورت چنین قوانینی پی برده اند چندان دیگر حرفی از آن نیست اما ممکن است با ورود اپراتورهای بزرگی چون ورایزن و AT&T، صدای دیگر اپراتورها مبنی بر غیر عادلانه بودن شرایط رقابتی بالا رود.

با توجه به اینکه این دو اپراتور بزرگ بسیار علاقه مند به ورود در بازار خدماتی کانادا هستند، امکان در اختیار دادن فضای فرکانسی 700 مگاهرتز برای آن ها توسط دولت کانادا وجود دارد تا بتوانند خدمات خود را که با همین طیف در ایالات متحده ارائه می دهند به این کشور هم بیاورند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 453

به "ورایزن مستقیم به کانادا می رود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورایزن مستقیم به کانادا می رود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید