سرانجام مهلت معرفی فیلم برای اسکار خارجی

به گزارش تور آلمان ارزان، مهلت معرفی فیلم برای حضور در شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی جوایز سینمایی اسکار در حالی به انتها رسیده که تاکنون 79 کشور فیلم های نماینده خود را برای شرکت در این رقابت به آموزشگاه معرفی نموده اند.

سرانجام مهلت معرفی فیلم برای اسکار خارجی

به گزارش خبرنگاران، آموزشگاه علوم و هنرهای سینمایی اسکار آخرین مهلت ارسال و معرفی فیلم ها از سوی کشورهای مختلف برای رقابت در شاخه بهترین فیلم خارجی اسکار 2019 را روز اول اکتبر 2019(9 مهرماه) اعلام نموده بود و با سرانجام این مهلت تاکنون 79 کشور نمایندگان خود را برای حضور در رقابت معرفی نموده اند.

این در حالی است که سال گذشته در مجموع 92 کشور نمایندگان خود را برای شرکت در شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی جوایز اسکار معرفی کردند و رکورد تعداد معرفی فیلم در این بخش شکسته شد.

در حالی که مهلت قانونی اعلام گردیده از سوی آموزشگاه اسکار به سرانجام رسیده اما همچون سال های گذشته مطمئنا شمار کشورهای حاضر در رقابت اسکار 2019 نیز افزایش خواهد یافت.

سینمای ایران که تاکنون دوبار با فیلم های جدایی نادر از سیمین و فروشنده برنده اسکار خارجی گردیده سال جاری فیلم بدون تاریخ بدون امضاء به کارگردانی وحید جلیلوند را به عنوان نماینده خود در این شاخه از جوایز سینمایی اسکار معرفی نموده است.

بر اساس قوانین آموزشگاه اسکار، تمامی فیلم های واجد شرایط برای رقابت در این شاخه باید بین تاریخ 9 اکتبر 2017 (9 مهر 1396) تا 30 سپتامبر 2018 (8 مهر 97) حداقل به مدت 7 روز در سینماهای کشور مبدا اکران گردیده باشند.

مراسم اعطای جوایز نود و یکمین دوره اسکار روز 24 فوریه (5 اسفند) در لس آنجلس برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 175

به "سرانجام مهلت معرفی فیلم برای اسکار خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام مهلت معرفی فیلم برای اسکار خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید