پنیر گران قیمت هدیه اعتراض آمیز زن ایتالیایی به پمپئو

به گزارش تور آلمان ارزان، یک زن ایتالیایی در اعتراض به سیاستهای آمریکا یک تکه از پنیرهای گران قیمت فراوری کشورش را به عنوان هدیه به مایک پامپئو داده و از او خواست تا آن را برای دونالد ترامپ ببرد.

پنیر گران قیمت هدیه اعتراض آمیز زن ایتالیایی به پمپئو

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

پنیرگران قیمت

این اتفاق در زمانی که مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در جریان سفرش به ایتالیا به دیدار جوزپه کونته، نخست وزیر این کشور رفته و همراه با او آماده ایستادن در مقابل دوربین خبرنگاران می شد اتفاق افتاده است.

در ویدیویی که از این اتفاق پخش شده، این زن ایتالیایی به نام آلیس مارتینلی که روزنامه نگار یک نشریه فکاهی در کشورش است، در حالی که پامپئو و کونته آماده عکس انداختن می شوند به یکباره در کار آنها وقفه ایجاد نموده و با یک پاکت حاوی یک پنیر ایتالیایی نزد پامپئو می آید.

ایتالیا

وی ابتدا به زبان ایتالیایی خطاب به پامپئویی که نمی تواند حرفهایش را بفهمد می گوید: من هدیه ای ایتالیایی برای شما دارم. نخست وزیر ایتالیا می داند دارم درباره چی حرف می زنم. این هدیه یک تکه پنیر پارمیجیانو-رجیانو است که ما با بالاترین کیفیت آن را درست می کنیم.

به نوشته روزنامه واشنگتن پست، در ویدیوی این اتفاق پامپئو تنها در مقابل کار این زن لبخند زده و پنیر را از او می گیرد اما لحظاتی بعد نخست وزیر ایتالیا که از این کار ناراحت شده از این زن می خواهد که از جلوی آنها کنار برود.

این زن ایتالیایی در پاسخ به نخست وزیر ایتالیا می گوید: من سپاسگزار می شدم اگر که شما هم می توانستید یاری کنید. کونته نیز پاسخ می دهد: شما نگران نباشید. من دارم کارم را انجام می دهم.

سیاست آمریکایی

مارتینلی در ادامه حرفهایش به پامپئو می گوید: این هدیه را نزد دونالد ترامپ ببرید و به او بگویید که ما آن را با جان و دل درست می کنیم.

در ادامه محافظان امنیتی مداخله نموده و او را از آنجا خارج می نمایند.

مارتینلی بعد از انجام این اقدام به واشنگتن پست شرح داد که انگیزه او از این کار فرستادن یک پیغام اعتراضی بوده است مبنی بر این که صنایع غذایی و به ویژه لبنیات در ایتالیا نگران تعرفه های دونالد ترامپ علیه محصولات غذایی کشورهای اروپایی هستند.

او خاطر نشان کرد: تمام پیغام من از این کار اعتراض به تعرفه های آمریکا بود.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 521

به "پنیر گران قیمت هدیه اعتراض آمیز زن ایتالیایی به پمپئو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنیر گران قیمت هدیه اعتراض آمیز زن ایتالیایی به پمپئو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید