پکن از مداوای بیش از 27 هزار مبتلا به کرونا اطلاع داد

به گزارش تور آلمان ارزان، کمیسیون بهداشت ملی چین در ادامه اطلاع رسانی ها درباره مقابله با ویروس کرونا در این کشور امروز سه شنبه خاطرنشان کرد، تا به امروز 27323 نفر از مبتلایان بعد از درمان از بیمارستان مرخص شده اند.

پکن از مداوای بیش از 27 هزار مبتلا به کرونا اطلاع داد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دولت چین در تازه ترین اطلاع رسانی درباره شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا در این کشور، درباره میزان مبتلایان، فوتی ها و همچنین مداوای افراد آماری تازه ارائه داده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری آناتولی، کمیسیون بهداشت ملی چین روز سه شنبه (امروز) بیان کرد که میزان افراد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور به 77650 نفر افزایش پیدا نموده است.

به گفته این کمیسیون، حدود 27323 نفر از افراد مبتلا به این ویروس بعد از مداوا و درمان، از بیمارستان های چین ترخیص شده اند.

کمیسیون ملی بهداشت چین آماری از میزان فوتی های ویروس کرونا داده است.

طبق اعلام این کمیسیون، در 24 ساعت گذشته 71 نفر جانشان را از دست دادند و میزان تلفات کرونا در چین به 2665 فوتی رسیده است.

طبق گزارش آناتولی، ویروس کرونا علاوه بر چین در بیش از 25 کشور دنیا شامل آمریکا، انگلیس، سنگاپور، روسیه و هند هم گسترش یافته است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 958

به "پکن از مداوای بیش از 27 هزار مبتلا به کرونا اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پکن از مداوای بیش از 27 هزار مبتلا به کرونا اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید