پیروزی مقتدرانه حریف آسیایی استقلال در لیگ تایلند

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران: تیم بوریرام در هفته بیست و چهارم لیگ برتر تایلند برابر میهمان خود به یک پیروزی قاطعانه دست پیدا کرد.

پیروزی مقتدرانه حریف آسیایی استقلال در لیگ تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران، تیم بوریرام، حریف استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در هفته بیست و چهارم از رقابت های لیگ برتر تایلند برابر میهمان خود تیم ساموت سونگکرام با نتیجه 5 بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

بوریرام که چهارشنبه هفته گذشته در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی تهران با نتیجه یک بر صفر برابر استقلال تن به شکست داد، در حالی پیروز به شکست میهمان خود شد که در این بازی گونزالس کارملو، هافبک اسپانیایی اش به تنهایی 4 گل از 5 گل بازی را به ثمر رساند. او در دقایق 16، 19، 32 و 69 گلزنی کرد. دیگر گل بوریرام را نیز خاوی پاتینو، دیگر مهاجم اسپانیایی این تیم در دقیقه 40 به ثمر رساند. گای هوبرت هم در دقیقه 67 تنها گل ساموت سونگکرام را زد.

با این پیروزی بوریرام 55 امتیازی شد و اختلاف خود را با موانگ تانگ یونایتد، مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین جدول رده بندی رقابت ها که یک بازی بیشتر انجام داده، به 2 امتیاز کاهش داد.

دیدار برگشت تیم های بوریرام و استقلال 18 سپتامبر (27 شهریور) در تایلند برگزار می گردد و برنده این بازی حریف برنده جدال تیم های اف سی سئول کره جنوبی و الاهلی عربستان خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 486

به "پیروزی مقتدرانه حریف آسیایی استقلال در لیگ تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی مقتدرانه حریف آسیایی استقلال در لیگ تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید