پیشگیری از ذهنیت مهندسی انتخابات، اسامی اعضای مجمع اعلام گردد

به گزارش تور آلمان ارزان، به گزارش خبرنگاران، بر این اساس و با توجه به اینکه ثبت نام نامزدها از هفته آینده شروع می گردد بعضی از اعضای مجمع فدراسیون انتظار دارند اسامی اعضای حقیقی و حقوقی مجمع بر اساس تغییرات اساسنامه جدید اعلام گردد.

پیشگیری از ذهنیت مهندسی انتخابات، اسامی اعضای مجمع اعلام گردد

این اقدام می تواند شائبه مهندسی در ساختار مجمع خصوصاً بعضی از آراء اعضای منصوب شده از جانب مدیریت حاکم بر فدراسیون فوتبال خصوصاً در بخش تیم های ملی را برطرف کند.

در روزهای گذشته شایعاتی در مورد احتمال تغییر بعضی مربیان تیم های ملی خصوصاً فوتسال آقایان و بانوان همچنین کاپیتان های تیم ها و ملی فوتسال و فوتبال بانوان مطرح شد.

اشخاص حقیقی که بر مبنای صندلی حقوقی تعریف شده برای نخستین بار در مجمع حق رای خواهند داشت ممکن است با نگرش و سلیقه انتخاباتی مسئولین فعلی فدراسیون همراه نباشند. بر این اساس تغییر هیچکدام از این اشخاص در آستانه انتخابات قابل پذیرش نخواهد بود و بر همین اساس به منظور پیشگیری از ایجاد هرگونه شائبه ضروری است فدراسیون فوتبال با رویکردی شفاف اسامی و سمت های کلیه اعضای مجمع جدید مورخ 10 اسفند را رسماً اعلام کند تا امکان تغییر و در پی آن مهندسی احتمالی انتخابات به این صورت منتفی گردد.

باید دید واکنش مسئولین فدراسیون فوتبال به درخواست اعضای مجمع که مطالبه رسانه ها و اهالی فوتبال نیز به شمار می رود چه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1636

به "پیشگیری از ذهنیت مهندسی انتخابات، اسامی اعضای مجمع اعلام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشگیری از ذهنیت مهندسی انتخابات، اسامی اعضای مجمع اعلام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید