چین تعرفه 20 و 25 درصدی را بر کالاهای آمریکائی اعمال می نماید

به گزارش تور آلمان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، وزارت دارائی چین امروز دوشنبه در واکنش به تداوم اقدامات خصمانه آمریکا علیه این کشور در بیانیه ای گفت: تعرفه 20 و 25 درصدی را از روز اول ماه ژون امسال میلادی بر گروه های متفاوتی از کالاهای آمریکائی وضع می کنیم.

چین تعرفه 20 و 25 درصدی را بر کالاهای آمریکائی اعمال می نماید

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

بر اساس اعلام وزارت دارائی چین، این تعرفه ها بر واردات بیش از 5 هزار کالای آمریکایی اعمال می گردد.

لازم به ذکر است، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ساعاتی پیش در پیامی که در توئیتر منتشر شده آورده است: به صراحت به رئیس جمهور شی و دوستان زیاد خواه در چین می گویم که چین به شدت آسیب خواهد دید اگر با ما به توافق نرسد زیرا شرکت ها مجبور به ترک چین و حضور در کشورهای دیگر می شوند. خرید در چین بسیار گران خواهد شد. شما توافق بزرگی خواهید داشت، این توافق تقریباً تمام شده است، آیا از آن حمایت نمی کنید؟

ترامپ همچنین روز آدینه در توییتی نوشته بود که چین تعرفه اعمال شده بر 250 میلیارد دلار کالای صادراتی به آمریکا را خواهد پرداخت.

آمریکا نیز هفته پیش اعلام نمود که تعرفه های وارده بر 200 میلیارد دلار کالای چینی را از 10 درصد به 25 درصد افزایش خواهد داد.

ترامپ ادعا نموده بود که پکن از تعهداتی که پیشتر در جریان مذاکرات میان دو کشور با آنها موافقت نموده بود عقب نشینی نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 323

به "چین تعرفه 20 و 25 درصدی را بر کالاهای آمریکائی اعمال می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین تعرفه 20 و 25 درصدی را بر کالاهای آمریکائی اعمال می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید