کاهش تقاضای مسکن در این روزها

به گزارش تور آلمان ارزان، بازار فروش ملک در تهران با کاهش تقاضا روبرو شده است. در روزهای گذشته میزان مراجعه متقاضیان به شدت کاهش یافته است. قیمت خرید مسکن در این روزها فاصله زیادی با قدرت خرید متقاضیان پیدا نموده است و این در حالی است که تقاضای سفته بازی در طمع کسب سود از بازار با این شرایط فعلی است. در شرایط پیش آمده عمده تقاضای خرید مسکن از جنس سفته بازی است. به این صورت که به دنبال خرید و فروش مکرر در تابستان هستند تا از این طریق سطوح قیمت را بالا نگه داشته و از معاملات مکرر سود کسب نمایند. به دلیل حذف قیمت در موتورهای جستجو مسکن، امکان جستجو برای متقاضیان دشوارتر از همیشته شده است. متقاضیان مجبور به تماس با شماره تماس های موجود در فایل ها هستند تا از قیمت و میزان نزدیکی آنها با بودجه خود آگاه شوند. این فرآیند به قدری مشکل و زمان بر است که بسیاری از متقاضبان بالقوه مسکن را از جست و جو منصرف نموده است. آنها با توجه به اینکه فاصله زیادی بین سطح قیمتی پیشنهادی و بودجه شان وجود دارد، موقتا بازار مسکن را ترک نموده و دست از تماس و جست و جو برداشته اند.

کاهش تقاضای مسکن در این روزها

جهت دریافت خدمات مدل آلاچیق باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

حتی با وجود افزایش سقف وام اوراق مسکن که مشوق خوبی برای متقاضیان خرید مسکن است، دافعه حذف قیمت مسکن قوی تر از جاذبه وام های جدید است.

سفته بازان با توجه به انتظارات قیمتی که در ذهن خود پرورده اند، انگیزه برای گشت و گذار در بازار بی رونق را دارند و در جست و جوی آپارتمان افراد پول لازم که تا حدی زیر قیمت هستند، بنگاه های ملکی را کندوکاو می نمایند.

این مقاله موردپسند شما قرار گرفته است؟

منبع: هومینگ
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1196

به "کاهش تقاضای مسکن در این روزها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش تقاضای مسکن در این روزها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید