11 کشته و 120 زخمی حاصل اعتراضات ضد دولتی در اقتصادی

به گزارش تور آلمان ارزان، ابراهیم بوباکار کیتا، رئیس جمهوری این کشور آفریقایی در واکنش به افزایش اعتراضات برای برکناری و استعفایش وعده داد که دادگاه قانون اساسی مجددا تشکیل گردد.

11 کشته و 120 زخمی حاصل اعتراضات ضد دولتی در اقتصادی

یکی از روزنامه های کشور اقتصادی امروز (دوشنبه) نوشت، در جریان اعتراضات ضد دولتی در پایتخت این کشور در مجموع 11 تن کشته و 124 تن دیگر نیز زخمی شده اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بر اساس گزارش منابع آگاه، درگیری های ضد دولتی در باماکو، پایتخت اقتصادی برای چندین هفته و در اعتراض به افزایش اقدامات و خشونت های افراط گرایان، خشونت های بین جوامع و انتخابات مناقشه برانگیز مجلس قانونگذاری اتفاق افتاده است.

روز پنجشنبه، ابراهیم بوباکار کیتا، رئیس جمهوری این کشور آفریقایی در واکنش به افزایش اعتراضات برای برکناری و استعفایش وعده داد که دادگاه قانون اساسی مجددا تشکیل گردد.

اوضاع در اقتصادی در 2012 و زمانی رو به وخامت گذاشت که شبه نظامیان طوارق قلمروهای گسترده ای در شمال این کشور را تصرف کردند. درگیری بیش از پیش بر سر فعالیت های افراط گرایان، نیروهای وفادار به معمر قذافی رهبر کشته شده لیبی و همچنین دخالت فرانسه بیشتر شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1337

به "11 کشته و 120 زخمی حاصل اعتراضات ضد دولتی در اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 کشته و 120 زخمی حاصل اعتراضات ضد دولتی در اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید