40 نظامی آمریکایی، فرانسوی و انگلیسی به عراق منتقل شدند

به گزارش تور آلمان ارزان، منابع سوری از انتقال 40 نظامی آمریکایی، فرانسوی و انگلیسی از منطقه المالکیه سوریه به عراق خبر دادند.

40 نظامی آمریکایی، فرانسوی و انگلیسی به عراق منتقل شدند

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سوریه)، این 40 نظامی به وسیله فرودگاه محلی رحیبه (روباریا) در حومه المالکیه در شمالی ترین نقطه سوریه در استان الحسکه با بالگرد به عراق منتقل شدند.

براساس این گزارش، همزمان با عقب نشینی این نظامیان، کاروانی از دهها خودروی زرهی و تجهیزات وابسته به نیروهای آمریکایی در القامشلی به سمت مرزهای عراق حرکت کردند.

همچنین طبق گزارش خبرنگار سانا، نیروهای آمریکایی در ساعات گذشته 135 نفر از زنان عناصر داعش را با بالگرد از اردوگاه الهول در حومه استان الحسکه به عراق منتقل کردند.

در روزهای گذشته نیروهای آمریکایی چندین پایگاه خود در شمال سوریه را تخلیه و همزمان با تخلیه آنها در السعیدیه، عون الدادات و أم میال در اطراف منبج در حومه حلب و نیز خراب عشق، صرین در اطراف عین العرب و پایگاه

الجلابیه در حومه حلب و پایگاه عین عیسی و تل السمن و الطبقه در حومه رقه و جبل عبدالعزیز در حومه الحسکه را ویران کردند و صدها داعشی و همسران آنها را از منطقه الجزیره سوریه به عراق منتقل کردند.

مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا روز سه شنبه گفت که سیاست واشنگتن خروج نیروهای نظامی از سوریه و بازگشت آنان به ایالات متحده بود و حضور سربازان ما در عراق نیز دائمی نخواهد بود.

ارتش عراق نیز روز سه شنبه اظهار داشت که نیروهای آمریکایی که به عنوان بخشی از خروج از سوریه به عراق منتقل شده اند، اجازه اقامت در این کشور را ندارند و فقط به صورت موقتی در آنجا حضور دارند.

سربازان ایالات متحده به عنوان بخشی از برنامه خروج از سوریه به دستور دونالد ترامپ در حال ورود به عراق هستند.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 617

به "40 نظامی آمریکایی، فرانسوی و انگلیسی به عراق منتقل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 نظامی آمریکایی، فرانسوی و انگلیسی به عراق منتقل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید