7 متن نامه گواهی اشتغال به کار به فارسی و انگلیسی

به گزارش تور آلمان ارزان، هر نامه اداری دارای اصول و قواعد نگارشی خاصی است که باید رعایت شود. یکی از این نامه های اداری، گواهی اشتغال به کار است که ممکن است برای سفارت، دریافت وام از بانک و یا دیگر فعالیت های مرتبط به آن نیاز داشته باشید. در ادامه نمونه هایی از متن نامه گواهی اشتغال به کار برای اهداف مختلف آورده شده است.

7 متن نامه گواهی اشتغال به کار به فارسی و انگلیسی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

در این مطلب می خوانید:

متن نامه گواهی اشتغال به کار برای بانک

نمونه متن نامه گواهی اشتغال به کار فارسی برای سفارت

نمونه متن نامه گواهی اشتغال به کار به زبان انگلیسی

متن نامه گواهی اشتغال به کار برای بانک

1. متن اول

با سلام و احترام

بدینوسیله بنا به تقاضای جناب آقای / سرکار خانم فلانی به شماره ملی …… گواهی می گردد نامبرده فوق، کارمند قراردادی / پیمانی / رسمی و شاغل در این شرکت است و حقوق و مزایای ناخالص ایشان به مبلغ … ریال می باشد.

این گواهی بنا به درخواست نامبرده صرفا جهت اطلاع بانک / موسسه فوق الذکر صادر شده و فاقد هرگونه ارزش و اعتبار دیگری می باشد. ضمناً، این شرکت تعهد می نماید چنانچه وام گیرنده به عللی از پرداخت اقساط در سر رسید معین خودداری نماید، با گزارش کتبی بانک تا زمانی که از این مدیریت حقوق می گیرد از حقوق وی و طبق قانون (یک سوم مجردین و یک چهارم متاهلین) کسر و به بانک پرداخت نماید.

ضمناً این تعهد فقط در حق وام گیرنده فوق معتبر بوده و درصورت هرگونه انتقال وام به هر شکل به شخص ثالث کان لم یکن محسوب می گردد.

2. متن دوم

بنـام خـدا

ریاست محترم بانک ….

موضـوع: گواهی اشتغال به کـار

با سلام

احتراماً بدینوسیله گواهی می گردد که آقای ……. فرزند …….. به شماره شناسنامه …… صادره از …… از کارکنان قراردادی این شرکت با حقوق ومزایای ماهانه …….. ریال معادل ……. تومان در این شرکت می باشد.

این گواهی طبق موضوع فوق صادر و فاقد هرگونه ارزش و تعهد قانونی دیگری می باشد.

3. متن سوم

بسمه تعالی

از: ………..

به: ………..

احتراما بدین وسیله گواهی می گردد خانم/آقا …… فرزند … متولد…… به کد ملی … و شماره شناسنامه ….. صادره از …. از تاریخ … تا کنون در این شرکت مشغول به کار بوده است. این گواهی بنا به درخواست نامبرده جهت ارائه به آن مؤسسه صادر شده و ارزش قانونی دیگری ندارد.

مهر و امضا

نمونه متن نامه گواهی اشتغال به کار فارسی برای سفارت

4. متن چهارم

به کنسولگری سفارت ………. در ایران

با احترام

بدین وسیله گواهی می گردد آقای/خانم ………………. نام و نام خانوادگی ……………. دارنده گذرنامه به شماره …………… شماره پاسپورت ………، از تاریخ ……….. تاریخ شروع بکار ……………. تا به امروز بعنوان ……………….. سمت ………………. با حقوق ماهیانه …………….. میزان حقوق ………… ریال، در این شرکت مشغول بکار هستند. به ایشان اجازه داده می گردد جهت استفاده از مرخصی های خود بمدت ………… تعداد روز ………….. از تاریخ ……… تاریخ شروع مسافرت ……… لغایت ……………. تاریخ اتمام مسافرت …………. به مسافرت رفته و بعد از تاریخ مذکور به سرکار خویش باز گردند.

با تشکر

نام مدیر و تاریخ

مهر و امضاء

5. متن پنجم

تاریخ

نام مخاطب مثلا سفارتخانه و یا سرکنسولگری

آدرس سفارت در کشور شما

به شخص مسول مربوطه:

این نامه گواهی می دهد که ….. (نام و نام خانوادگی داوطلب) با کد ملی …. در شرکت ….. در پست…. مشغول به کار است. این پست تمام وقت/نیمه وقت/قراردادی است. (نوع قرارداد را انتخاب کنید)

(نام شخص) از تاریخ …. شروع به کار در این موقعیت کرده و در تاریخ نامه نیز هم چنان مشغول به کار است.

در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات بیشتر لطفا با من با شماره ….… یا ایمیل تماس بگیرید.

ارادتمند

امضا

نام شخصی که نامه را نوشته

پست شخص

نمونه متن نامه گواهی اشتغال به کار به زبان انگلیسی

(From)

Name of the Employer

Full Address of your company

(Todays date)

(To)

Full Address of the Embassy/Consulate

Subject: No Objection Certificate for (Employees Name)

Dear Sir/Madam

This letter is to confirm that Mr. /Mrs. - is an employee with our company since - on a full-time basis. He is currently working as a - (designation) at - (company name) and his annual salary is USD - P.A

Mr. /Mrs. - has expressed his/her interest in visiting - (name of the country youre visiting) for leisure and tourism purpose. Our company has no objection regarding his visit to - (name of the country) for - days

Id also like to let you know that his/her leaves have been approved from - (leave starting date) to - (leave ending date) for this overseas trip. Were expecting Mr. /Mrs. - to report for work on - (date) on the expiry of his approved leave

If your office requires any further details for enquiry, please feel free to contact us

Yours sincerely

(Undersigned, with round seal of the office/department along with stamp)

Name of the employer, Designation, Company Name

DATE

Consulate General of the Federal Republic of Germany

871 United Nations Plaza, New York, NY 10017, USA

To Whom It May Concern

This letter is to verify that NAME OF APPLICANT with ID number… is employed at NAME OF COMPANY in the position of NAME OF POSITION. This position is FULL-TIME/PART-TIME/CONTRACT

NAME OF APPLICANT started working in this capacity on EMPLOYMENT COMMENCEMENT DATE and is still working in this position as of DATE OF LETTER

If you require any additional information, please contact me at PHONE # or via EMAIL

Yours faithfully

SIGNATURE REQUIRED

NAME OF INDIVIDUAL WHO SUPPLIED LETTER

TITLE OF INDIVIDUAL WHO SUPPLIED LETTER

سخن پایانی

امیدواریم از خواندن و دیدن این نمونه های عکس و متن نامه گواهی اشتغال به کار لذت برده باشید و بتوانید از آن ها استفاده کنید. توجه داشته باشید این نامه ها باید روی سر برگ رسمی شرکت نوشته شوند. منظور از سربرگ رسمی، برگه چاپ شده ای است که نام شرکت و آدرس و شماره تلفن تماس در آن معین شده باشد.

در آخر می توانید نمونه قرارداد شراکت کاری برای مشاغل مختلف را نیز در انگیزه ببینید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1431

به "7 متن نامه گواهی اشتغال به کار به فارسی و انگلیسی" امتیاز دهید

6 کاربر به "7 متن نامه گواهی اشتغال به کار به فارسی و انگلیسی" امتیاز داده اند | 3.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 متن نامه گواهی اشتغال به کار به فارسی و انگلیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید