اسماعیل احمد: یک بازی تاریخی مقابل پرسپولیس پیش رو داریم

به گزارش تور آلمان ارزان، مدیر تیم فوتبال الدحیل قطر بازی با پرسپولیس را تاریخی دانست.

اسماعیل احمد: یک بازی تاریخی مقابل پرسپولیس پیش رو داریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه الشرق قطر، اسماعیل احمد درباره بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس گفت: ما یک بازی تاریخی را پیش رو داریم و فکر می کنم کارمان آسان نخواهد بود.

مدیر تیم فوتبال الدحیل قطر اضافه نمود: این بازی در خانه حریف و با حضور تماشاگرانش برگزار می گردد اما تیم فوتبال الدحیل مصمم به ارائه بازی قدرتمند و کسب نتیجه مثبت جهت صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا است. می خواهیم با جواز صعود به دوحه بازگردیم.

اسماعیل احمد در انتها گفت: اعتماد به نفس زیادی داریم و از بازیکنان عالی برخوردار هستیم. آنها به خوبی به مسئولیت بزرگ خود در بازی با پرسپولیس مطلع هستند. من از آنها می خواهم تا با تمام توان خود در این بازی به میدان روند تا در تهران به هدف و نتیجه موردنظرمان دست یابیم. ما می توانیم برای نخستین بار در تاریخ باشگاه الدحیل به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دست یابیم.

تیم فوتبال الدحیل قطر در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست داد. دیدار برگشت این دو تیم ساعت 18:30 دوشنبه هفته جاری در استادیوم آزادی تهران برگزار می گردد و تیم برنده آن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 55

به "اسماعیل احمد: یک بازی تاریخی مقابل پرسپولیس پیش رو داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیل احمد: یک بازی تاریخی مقابل پرسپولیس پیش رو داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید