برانکو: بازیکنانم به عشق ایران بازی می نمایند، نه برای پاداش

به گزارش تور آلمان ارزان، اگر بازیکنان مصدوم تا دوشنبه آماده نشوند، بدون آنها مقابل الدحیل بازی می کنیم.

برانکو: بازیکنانم به عشق ایران بازی می نمایند، نه برای پاداش

به گزارش خبرنگاران ، حتی اگر یادآوری برانکو ایوانکوویچ نبود، می دانستیم که پرسپولیس در چه شرایط نابرابر و سختی باید با الدحیل بجنگد. آقای سرمربی اما آنقدر به انگیزه بازیکنانش دل بسته که این نابرابری هم نگرانش نکند و با اعتماد به نفس بگوید حتی بدون ستاره های مصدوم هم برای صعود کوشش خواهد نمود. او در آخرین روزی که خبرنگاران میهمان تمرین پرسپولیس بودند، با همین انگیزه به پرسش های آنها پاسخ داد.

تا بازی برگشت با الدحیل زمان زیادی نمانده. برای این بازی آماده اید؟

در حال حاضر وضعیت خیلی عجیب و روزهای سختی داریم. بشار رسن مصدوم گردیده و شرایط او برای حضور در این بازی معین نیست. سیدجلال هم بعد از بازی با نساجی درد داشت و تمرین نکرد. از طرفی سیامک نعمتی محروم است و باید اعتراف کنم که وضعیت ناجوری داریم. باید تا فردا صبر کنیم تا معین گردد که وضعیت دقیق بازیکنان به چه شکل است و تکلیفمان معین خواهد شد.

در عوض حریف تان با بازگشت کاپیتانش که بازی رفت را به خاطر مصدومیت از دست داده بود، شرایط بهتری پیدا نموده است.

همین طور است. کاپیتان آنها در بازی رفت مقابل ما مصدوم بود و بازی نکرد اما برای مسابقه برگشت مسئله ای ندارد. او حتی برای تیم ملی اش هم به میدان رفت و بسیار خوب کار کرد. الدحیل یک بازیکن دیگر هم دارد که پایش شکسته بود اما او به این بازی نمی رسد.

سیامک نعمتی محروم است و بشار رسن و حسین ماهینی هم به گفته خودتان وضعیت معینی ندارند. اگر آنها آماده این بازی نشوند، چه تصمیم خواهید گرفت؟

قطعا این مشکل، مشکل بزرگی است اما چه کار می گردد کرد؟ اگر نرسند، بدون آنها بازی می کنیم.

یعنی فکر می کنید نیمکت نشینان بی تجربه پرسپولیس از پس این بازی برمی آیند؟

ما 20 بازیکن در تیم مان داریم که همه با انگیزه بالا تمرین می نمایند. برای آن پست ها هم چند گزینه را مد نظر قرار داده ایم اما اول باید ببینیم وضعیت بازیکنان مصدوم تیم چه خواهد شد. البته برای آماده کردن آنها تا روز دوشنبه وقت داریم و خیلی امیدواریم که به بازی برسند.

حالا دیگر همه از مسائل مالی باشگاه پرسپولیس و اینکه نتوانسته پولی به مربیان و بازیکنانش بدهد، باخبرند. نگران نیستید که این موضوع در روحیه و عملکرد بازیکنان تان تاثیر منفی بگذارد به ویژه که الدحیل هم برای صعود، یک پاداش ویژه را به بازیکنانش وعده داده.

طبیعی است که آنها پتانسیل مالی بیشتری نسبت به ما دارند و شرایطشان خیلی خوب است اما آقای گرشاسبی امروز که به تمرین آمد، به بازیکنان قول داد که در صورت پیروزی مقابل الدحیل و عبور از این مرحله به آنها پاداش خواهد داد. البته در بحث مالی مدیران باشگاه تمام کوشش خودشان را نموده اند که مسائل رفع گردد اما باید این را هم بگویم که بازیکنان پرسپولیس قبل از هر چیز برای غیرت و کسب افتخار بازی می نمایند و هیچوقت هم سراغ پاداش را نگرفته اند. آنها می خواهند برای ایران و پرسپولیس افتخارآفرینی نمایند و برای پاداش به میدان نمی روند. این را هم می دانند که بازی کردن در آسیا بسیار مهم است و افتخاری خواهد بود برای آنها، کشور و خانواده های شان.

کلا شانس صعود پرسپولیس را چقدر می دانید؟

در پاسخ به این پرسش تان فقط می توانم بگویم که ما با هدف پیروزی و صعود به مرحله نیمه نهایی بازی می کنیم و به اندازه الدحیل شانس داریم. تا قبل از اتمام بازی برگشت هر دو تیم شانس صعود دارند اما کار هم برای ما و هم برای استقلال سخت است. با این حال تا زمانی که بازی به سرانجام نرسد، شانس صعود خواهیم داشت. این یک افتخار بزرگ برای فوتبال ایران خواهد بود که استقلال و پرسپولیس هر دو به نیمه نهایی صعود نمایند.

در بازی با نساجی به نظر می رسید سکوهای خالی استادیوم ناامیدتان نموده. فکر می کنید روز دوشنبه طرفداران استادیوم را پر می نمایند؟

من بعد از بازی رفت برابر الدحیل هم گفتم که در تهران به حمایت طرفداران احتیاج داریم و روی یاری آنها حساب زیادی باز نموده ایم. همه ما انتظار داریم روز دوشنبه استادیوم پر از تماشاگر گردد و طرفداران از ما حمایت نمایند تا با یاری آنها بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

2 – 670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 67

به "برانکو: بازیکنانم به عشق ایران بازی می نمایند، نه برای پاداش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: بازیکنانم به عشق ایران بازی می نمایند، نه برای پاداش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید