تاکسی های پرنده آلمان آماده پرواز شدند ، سیستم پرواز خودران ، قابلیت کنترل از راه دور

به گزارش تور آلمان ارزان، تاکسی پرنده های آلمانی موسوم volocopter آماده پرواز بر فراز شهرهای آلمان شدند. این تاکسی ها از سال 2017 مراحل آزمایشی را طی نموده اند و اکنون آماده تغییر صنعت حمل و نقل آلمانند.

تاکسی های پرنده آلمان آماده پرواز شدند ، سیستم پرواز خودران ، قابلیت کنترل از راه دور

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، تاکسی های پرنده آلمان می توانند نقشی موثر در ایجاد مسیر جدید صنعت حمل و نقل ایفا نمایند.

این تاکسی های هوشمند توسط یک فراوری نماینده آلمانی طراحی گردیده و با کمک 18 موتور پرواز می نماید. فلورین راتر، مدیرعامل این شرکت به سی ان بی سی گفت؛ Volocopter نوع جدید و منحصر به فردی از هواپیماهای بلند پرواز است.

وی اضافه کرد: این نوع از هواپیما بدون سرنشین است و بنابراین می توانید از راه دور کنترل یا هدایتش کنید.در خصوص امنیت این هواپیماها تضمین می دهم همه چیز امن و بدون دردسر است.

پیش بینی می گردد از این هواپیماها در مکان هایی مثل فرودگاه ها و پارک های تجاری استفاده گردد. Volocopters هر دقیقه تعداد زیادی از مسافران را جا به جا می نماید. این شرکت، ادعا می نماید، برای برطرف فشار در مناطقی که مستعد تراکم هستند، کمک می نماید برای مثال در پل ها، جاده ها، تونل ها و جاده ها.

در سال 2017، Volocopter یک پرواز آزمایشی را در دوبی انجام داد تا قابلیت های خود را نشان دهد. راتر گفت: برنامه های ما برای پروازهای آزمایشی ادامه دارد، ما انتظار داریم تا در سال 2019 در شهرهای مختلف جهان حضوری پررنگ و فعال داشته باشیم. وی اضافه کرد که انتظار می رود نخستین عملیات تجاری این هواپیماها طی سه تا پنج سال آینده انجام گردد.

این شرکت هنوز جزئیات دقیقی در خصوص قیمت پرواز با این تاکسی ها یا وضعیت مسافتی که طی می نمایند ارائه نکرده است. اما باید دید در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 117

به "تاکسی های پرنده آلمان آماده پرواز شدند ، سیستم پرواز خودران ، قابلیت کنترل از راه دور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکسی های پرنده آلمان آماده پرواز شدند ، سیستم پرواز خودران ، قابلیت کنترل از راه دور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید