حاجی صفی تراکتوری شد، رضاییان به زودی

به گزارش تور آلمان ارزان، به گزارش خبرنگاران ، ارسام پورحسینی، در روزهای اخیر تمام فکر و ذکر مالک و البته هواداران تراکتورسازی تبریز، امضای قرارداد با احسان حاجی صفی و رامین رضاییان گردیده بود. یک روز خبر می رسید حاجی صفی با تراکتورسازان به توافق رسید، روز دیگر گفته می شد این بازیکن در ایران فقط برای سپاهان بازی می نماید. در مورد رامین رضاییان هم حرف و حدیث های زیادی وجود داشت. از جمله اینکه او مبلغ زیادی به باشگاه تراکتورسازی تبریز پیشنهاد داده که با آن مخالفت گردیده.

حاجی صفی تراکتوری شد، رضاییان به زودی

البته در رابطه با رضاییان هم با وجود اینکه گفته می شد او مبلغ زیادی پیشنهاد داده و باشگاه با آن مخالفت نموده اما کار تمام نگردیده بود و مذاکرات ادامه پیدا کرد. این روند مدتی است که وجود دارد. اینکه هر روز خبری در مورد مذاکره هافبک های تیم ملی ایران در جام جهانی با باشگاه تراکتورسازی تبریز به گوش می رسد. دیگر همه چیز تکراری و خسته نماینده گردیده بود که ناگهان خبر رسید احسان حاجی صفی قرار است به زودی راهی تبریز گردد تا قراردادش را امضا کند. خیلی ها از کنار این خبر به راحتی گذشتند و فکر کردند این هم مثل خبرهای گذشته خواهد بود و اتفاقی نمی افتد اما ظاهرا شرایط اینطور نیست. گفته می گردد احسان حاجی صفی در مذاکره ای که با محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز در ترکیه داشت، به توافق نهایی رسیده و حتی قراردادش را با این تیم امضا کرد. بر این اساس قرار است حاجی صفی به زودی راهی تبریز گردد تا در تمرینات این تیم حضور پیدا کند. شاید با این خبر، خیلی ها فکر می کردند حالا دیگر بحث حضور رامین رضاییان در تراکتورسازی تبریز منتفی گردیده اما ظاهرا این طور نیست.

شنیده می گردد رامین رضاییان هم در مذاکره ای که با زنوزی داشت، بالاخره روی یک مبلغ تقریبا نرمال به توافق رسیده و قرار است او هم قراردادش را با قرمزپوشان تبریزی امضا کند. در رابطه با مبلغ قرارداد رامین رضاییان، رقم های عجیب و غریب زیادی مطرح گردیده بود که مهمترین آن 600 هزار دلار بود یعنی بیش از 6 میلیارد تومان برای یک فصل اما ظاهرا مبلغ توافق، این رقم نیست. گفته می گردد رامین رضاییان و باشگاه تراکتورسازی تبریز با مبلغی حدود 3، 4 میلیارد تومان به توافق رسیدند. این قرارداد هم قرار است به صورت ریالی بسته گردد و اصلا دلاری نخواهد بود. به این ترتیب به زودی شاهد حضور رامین رضاییان در تراکتورسازی تبریز خواهیم بود.

با این نفرات، تعداد بازیکنان ملی پوش تراکتورسازی بیش از هر زمانی گردیده که این مساله می تواند هواداران تبریزی را خوشحال کند. چراکه آنها فکر می نمایند با این بازیکنان باتجربه که حالا از آنها به عنوان ستاره های لیگ برتر یاد می گردد، می توانند به آرزوی خود که کسب قهرمانی لیگ برتر است، برسند. البته تراکتورسازی تبریز در 6 هفته ابتدایی لیگ برتر امتیازات مهمی را از دست دادند که به گفته جان توشاک سرمربی این تیم، مهمترین دلیل این اتفاق ناهماهنگی بازیکنان بوده. پس تعطیلات لیگ برتر فرصت خوبی است تا تراکتورسازی تکانی به خود بدهد.

هر چند که از این به بعد، قرمزپوشان تبریزی با یک مشکل جدید روبرو هستند که آن هم حضور بازیکنان ملی پوش در اردوهای تیم ملی است. مثلا در فرصتی که پیش آمده تا بازیکنان تراکتورسازی به هماهنگی بیشتری برسند، ملی پوشان این تیم که تعدادشان کم هم نیست، باید در اردوی تیم ملی حضور پیدا نمایند تا زیر نظر کارلوس کی روش برای بازی های تدارکاتی تیم ملی و حضور در جام ملت های آسیا آماده شوند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 83

به "حاجی صفی تراکتوری شد، رضاییان به زودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجی صفی تراکتوری شد، رضاییان به زودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید