مراقب این آپدیت مشکل ساز آیفون باشید

به گزارش تور آلمان ارزان، دیجیاتو نوشت: به روزرسانی های نرم افزاری معمولاً ویژگی های نوی را به گوشی های هوشمند اضافه می نمایند یا حتی باعث بهبود کارایی آن ها می گردد. بااین حال، تا به امروز در مواردی آپدیت نو سیستم عامل های اندروید و iOS باعث بروز مشکلاتی شده است و حالا ظاهراً به روزرسانی iOS 17.2.1 هم مشکلاتی در زمینه اتصال به شبکه برای گوشی های آیفون به همراه دارد.

مراقب این آپدیت مشکل ساز آیفون باشید

اپل چند روز پیش آپدیت iOS 17.2.1 را منتشر کرد. هرچند این به روزرسانی ویژگی تازهی را برای گوشی های آیفون به همراه نداشت، اما برای مشکل تخلیه باتری که مدتی است کاربران با آن روبرو شده اند، راه حلی ارائه کرد. اما ظاهراً این آپدیت مشکل تازهی را به وجود آورده و کاربران سراسر دنیا پس از دریافت به روزرسانی iOS 17.2.1 در آیفون خود با مسائل مربوط به اتصال سلولار روبه رو می شوند.

  • دخترانی که معمای بزرگ ریاضی را حل کردند

مشکل آپدیت iOS 17.2.1

بعلاوه نکته قابل توجه اینکه ریست گوشی و بازگرداندن آن به تنظیمات کارخانه، باعث رفع شدن این مشکل نمی گردد. اپل هنوز هیچ بیانیه ای درباره این مشکل منتشر ننموده است. البته ظاهراً این مشکل چندان گسترده نیست، زیرا بعضی کاربران پس از دریافت به روزرسانی تازه iOS با مسئله ای روبرو نشده اند.

انتظار می رود تا اپل با به روزرسانی 17.2.2 یا 17.3 به زودی این مسائل را رفع کند. بعلاوه اگر در حال حاضر آپدیت iOS 17.2.1 را دریافت نموده اید و با مسائل مربوط به آن روبه رو شده اید، می توانید با ثبت نام در برنامه بتای عمومی iOS 17.3 و نصب آن، این مسائل را به طور موقت رفع کنید.

برای انجام این کار، ابتدا باید به صفحه برنامه بتا اپل بروید و در آن ثبت نام کنید. سپس از گوشی خود یک فایل پشتیبانی تهیه کنید و از تنظیمات دستگاه به روزرسانی مربوط را دانلود و نصب کنید. بااین حال، قابل ذکر است که نسخه های بتا هم ممکن است مسائل خاص خودشان را داشته باشند.

گوشی های آیفون 15 پرو از جمله دستگاه هایی بودند که هنگام عرضه در پاییز امسال با مشکل داغ شدن بیش از میزان همراه بودند. بااین وجود، اپل با انتشار آپدیت iOS 17.0.3 این مشکل را رفع کرد.

  • چرا هواپیماهای مسافربری بوق دارند؟

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 دی 1402 بروزرسانی: 10 دی 1402 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2521

به "مراقب این آپدیت مشکل ساز آیفون باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراقب این آپدیت مشکل ساز آیفون باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید