مراکز خرید پوکت ، خرید در پوکت در سفر به پوکت

به گزارش تور آلمان ارزان، پوکت شهر کوچکی است در جنوب کشور تایلند که در کنار مناظر طبیعی و پدیده های جذاب بصری از مراکز خرید برجسته و بزرگی نیز برخوردار است؛ شهر پوکت متشکل شده است از 32 جزیره کوچک و دور از ساحل و البته خودِ جزیره پوکت که قطعا به عنوان یک مکان توریستی و گردشگری می تواند بسیار قابل توجه باشد. اما همانطور که گفتیم مراکز خرید پوکت نیز در کشور تایلند بسیار نامی و مطرح می باشند و از این رو خبرنگاران سعی نموده است تا در این مطلب شما را با بهترین و بزرگ ترین مراکز خرید پوکت برای خرید در پوکت از بازارهای پوکت آشنا نماید؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

مراکز خرید پوکت ، خرید در پوکت در سفر به پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

مرکز خرید جانگ سیلون - Jung ceylon

بی تردید یکی از بزرگ ترین مراکز خرید پوکت، پاساژ یا بهتر است بگوییم مجتمع تجاری جانگ سیلون است که درست در مرکز شهر و در مقابل خیابان بانگلا واقع شده است و نگین درخشان شهر Patong (پاتونگ) تلقی می گردد! برای خرید در پوکت این مجتمع تجاری از دو مغازه خیلی بزرگ در طبقه همکف خود بهره می برد که یکی از آن ها، فروشگاه رابینسون (Robinson) و دیگری هایپر مارکت بیگ سی (Big C) می باشد و این دو فروشگاه بزرگ سبب نمایان شدن بیشتر این مرکز خرید برای خرید در پوکت شده است؛ در مرکز خرید جان سیلون به غیر از این دو مغازه در حدود 200 مغازه دیگر با زمینه های کاری متفاوتی همچون لباس فروشی، عینک فروشی، فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، سی دی و دی وی دی، بازی های کامپیوتری، گوشی فروشی، وسایل الکتریکی و فروشگاه های لوازم جانبی نیز در حال فعالیت هستند و اغلب از محصولات و اجناس برند شده استفاده می نمایند.

امکانات تفریحی

از نظر وجود مکان های تفریحی و فراغتی نیز باید گفت مرکز خرید جان سیلون برای خرید در پوکت از مجموعه بازارهای پوکت سرآمد بسیاری از مجمتع های تجاری شهر پوکت می باشد؛ در این مرکز خرید پوکت خستگی معنا پیدا نمی نماید چرا که برای تفریح کردن شما 5 سالن سینمایی با مجوز پخش بهترین فیلم های 3D جهان و سایر دیگر فیلم ها و همچنین یک استرایک بول (Strike Bowl) شانزده لاینِ برای بازی بولینگ با تمام امکانات لازمه و البته میزهایی برای اسنوکر و کانترهایی برای بازی های ویدئویی نیز تعبیه شده است. در مورد ساعت های فعالیت سالن های سینمایی این مرکز خریدبرای خرید در پوکت باید اشاره داشت که سینماهای جان سیلون در ساعات مختلفی از بازگشایی پاساژ به صورت متغیر فیلم های مطرح جهانی را برای آن دسته از کسانی که از گشت و گذار در پاساژ خسته شده اند، پخش می نمایند. سینماهای این مرکز خرید پوکت از مجموعه مراکز خرید پوکت از تجهیزات جانبی با کیفیت همچون جایگاه های فوق العاده راحت و همچنین نرخ قیمت بلیط بسیار مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد. ناگفته نماند که از مغازه های فست فودی و غذایی جان سیلون نیز نباید غافل شویم چرا که بسیاری از مردم شهر پوکت تایلند، در انتهای فرآیند خرید خود با صرف یک وعده غذا از این فست فود ها به روز خود انتها می دهند!

مرکز خرید پوکت ویکند مارکت - Phuket Weekend Market

پوکت ویکند مارکت یکی از مراکز خرید پوکت و محلی می باشد که فارغ از هر نوع فعالیت فروشگاهی، می تواند برای گردشگران و حتی خوده مردم شهر پوکت نیز بسیار جذاب و قابل توجه باشد؛ برای خرید در پوکت و در خیابان چائو فا وست (Chao Fa West) قرار گرفته است و در دل خود انواع و اقسام مغازه های دست دوم فروشی یا همان سمساری های خودمان، کالاها و اجناس عتیقه، وسایل قدمتی و مربوط به دزدان دریایی، عرضه مواد غذایی محلی و همچنین فروشگاه هایی برای فروش حیوانات را جای داده است. در مورد این مرکز خرید که از جاهای دیدنی پوکت نیز به حساب می آید باید گفت این مرکز خرید به دو قسمت سر پوشیده و سر باز تقسیم می گردد و اگر روزی به بهانه تماشا و یا خرید به این مارکت مراجعه کنید و از کسانی که در آن حوالی هستند بپرسید در این مرکز خرید چه کالاها و اجناسی ارائه می گردد، جواب خواهید گرفت که شما اول بگویید چقدر وقت دارید چرا که در ویکند مارکت همه چیز هست و برای خرید در پوکت احتیاجهای خود فقط باید زمان صرف نمایید!

اجناس قابل فروش

در قسمت سر پوشده ویکند مارکت از بازارهای پوکت اغلب مغازه های دستِ دوم فروشی، عتیقه فروشی وحتی فروشگاه هایی که البسه کهنه یا همان تاناکورا می فروشند؛ قرار گرفته است و البته به لیست آنان باید فروشگاه های اجناس و کالاهای سوغاتی همچون حکاکی های نقره فام و تصاویر مذهبی نیز اشاره داشته باشیم. اما در قسمت سر باز یا همان محوطه بیرونی مرکز خرید برای خرید در پوکت که به تازگی از آن استفاده می گردد، مغازه های اسباب بازی فروشی، موبایل فروشی، کلوپ های مختلف CD و DVD، کیف و کفش، طلا و جواهر، ساعت فروشی، الکتریکی و سایر مغازه های این چنینی واقع شده است. گفتنی است با وارد شدن به محوطه این مرکز و در قسمت راست درب ورودی، می توانید در صورت تمایل از اغذیه فروشی ها کمی سوسیس خوشمزه، مرغ سرخ شده، ذرت کره ای سوخاری، ماهی، دسرهای میوه ای و سایر حشرات سرخ شده استفاده نمایید!

ویکند مارکت

ویکند مارکت یکی از قدیمی ترین مراکز خرید پوکت و بازارهای پوکت است که شاید در مقابل پاساژهای تجاری و بزرگ بانکوک حرفی برای گفتن نداشته باشد اما در شهر کوچکی همچون پوکت، به عنوان یکی از بزرگ ترین مرازک خرید این شهر قلمداد می گردد؛ پوشش سطحی این مرکز خرید برای خرید در پوکت از سیمان است و در فصول بارانی اجازه ایجاد گِل و منجلاب را نمی دهد. پوکت ویکند مارکت در روزهای انتهایی هفته یعنی شنبه و یک شنبه از ساعت 4 بعد از ظهر که آرام آرام خورشید در حال پایین آمدن می باشد، شروع به کار می نماید و خیلی زود به یکی از مکان های شلوغ و پر تردد شهر پوکت تبدیل می گردد. این مرکز خرید و یا بازار از مجموعه بازارهای پوکت چشم نواز تا ساعت 9 شب به فعالیت خود ادامه می دهد و برای آن دسته از افرادی که علاقه مند به دیدن این مکان جذاب و شاید بتوان گفت گردشگری می باشند، باید گفت اگر می خواهید به شلوغی و ساعات پر ترافیک برنخورید و البته جایی برای پارک کردن وسیله نقلیه خود پیدا کنیدٰ پیش از ساعت بازگشایی مغازه های این مرکز خود را در محل آن حاضر نمایید.

مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت - Central Festival Phuket

مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت در خارج از شهر پوکت قرار گرفته است و از سیستم تهویه ای بسیار مطلوبی نیز برخوردار است و برای رسیدن به آن اگر از سمت شهر پاتونگ وارد پوکت شوید این مرکز خرید درست در سمت چپ شما و پیش از تقاطع اول شهر پوکت واقع شده است. سنترال فستیوال یکی از مهم ترین مراکز خرید پوکت و بازارهای پوکت به حساب می آید و در عین مجهز بودن به انواع امکانات امنیتی و جانبی گوناگون از 120 مغازه فروشگاهی متنوع که می توان در داخل آن ها از سوشی گرفته تا پارچه های ابریشمی، از نوت بوک گرفته تا لویز (Levis)، از وسایل آماده سازی کباب گرفته تا کتاب و همچنین صدها اقلام دیگر را پیدا کرد، تشکیل شده است. توجه داشته باشید با توجه به امکانات مختلفی که برای این مرکز خرید برای خرید در پوکت در نظر گرفته شده و اعم است از سینما، خرید و سالن های بین المللی غذاخوری که از غذاهای ژاپنی گرفته تا اروپایی و همچنین خوراک های محلی تایلند، می توان این طور پنداشت که یک روز تمام را باید برای گشت و گذار در داخل آن سپری کنید. همچنین به یاد داشته باشید که این مرکز خرید از پارکینگ زیر زمینی که به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده شده است نیز برخوردار می باشد و برای رسیدن به این مکان و برای خرید در پوکت از مجموعه بازارهای پوکت که از ساعت 10:30 لغایت 22 شب باز می باشد نیز می توانید از وسایل نقلیه عمومی همچون تاکسی و اتوبوس نیز استفاده نمایید.

فروشگاه سوپر اسپورتس - Supersports

فروشگاه سوپر اسپورتس از بازارهای پوکت یکی از مراکز فروش تجهیزات و لوازم ورزشی داخلی و خارجی می باشد که در طبقه سوم این مجتمع خرید تایلندی واقع شده است. در این فروشگاه به راحتی می توانید لباس و سایر وسایل ورزشی مورد احتیاجتان را با کمرتریم قیمت های ممکنه در سطح شهر پیدا و سپس خریداری نمایید. از قلم نیوفتد که در این فروشگاه محصولاتی از خرید در پوکت و از برندهای نامی آمریکایی نیز دیده می گردد که قطعا ارزش خرید در پوکت را دارند!

فروشگاه سنترال - Central

فروشگاه سنترال در مجموعه مراکز خرید پوکت و بازارهای پوکت یک فروشگاه کلی در انواع زمینه های طلا و جواهرات، پوشاک، پارچه های ابریشمی، سرویس خواب، ظروف غذایی، لوازم منزل، اسباب بازی و تجهیزات مسافرتی و سایر اقلام دیگر می باشد..

بوتیک های مرکز خرید

بوتیک های زیادی از مجموعه مراکز خرید پوکت و بازارهای پوکت در طبقه چهارم این مرکز خرید قرار گرفته اند که با کمی گشت و گذار در میان آن ها می توان به بهترین اجناس و همچنین مارک های معتبری دست یافت؛ در این طبقه انواع لباس ها در رنگ های مختلف و سایزهای گوناگون همراه با بالاترین کیفیت ممکنه ارائه و عرضه می شوند.

بازار پوکت وایکینگ استریت - Phuket Walking Street

پوکت وایکینگ استریت را نمی توان به عنوان یک مرکز خرید مجلل و باشکوه قلمداد کرد چرا که آن بیشتر به یک بازار محلی شلوغ شباهت دارد تا یک مجتمع تجاری! این بازار هفتگی از بازارهای پوکت که از سال 2013 در خیابانی به نام تالانگ برپا شده است؛ به زبان افراد محلی تالادیایی یا لاردایی که به معنی بازار بزرگ می باشد، نامیده می گردد و بازدید نمایندگان در آن می توانند انواع غذای محلی تایلندی، کالاهای کادویی و همچنین صنایع دستی این شهر را مشاهده نمایند و کلی لذت ببرند. بازارهای پوکت وایکینگ استریت در روزهای یک شنبه از ساعت 4 بعدازظهر لغایت 22 شب برپا می گردد.

دسترسی بازار محلی

برای رفتن به بازار محلی وایکینگ استریت از بازارهای پوکت باید از درب اصلی آن وارد شوید که با یک دروازه کوچک چینی مانند مزین شده است و در قسمت شرقی خیابان تالانگ که از خیابان های قدمتی شهر کوچک پوکت می باشد، قرار گرفته است؛ در سر در این دروازه کلمه لاردیا (LARDYA) به 3 زبان تایلندی، چینی و انگلیسی نوشته شده است. گفتنی است که خیابان تالانگ چند سالی است (از سال 2012) که به سیستم برق رسانی شهری مجهز شده است و از نماهای بسیار زیبایی در شب برخوردار می باشد.

بازار بانزان - Banzaan Market

در زبان هاکین که یکی از لهجه های چینی می باشد، کلمه بانزان به معنی بازار تازه و سرزنده قلمداد می گردد که حقیقتا شایسته ترین نام برای این بازار محلی از مجموعه مراکز خرید پوکت نیز به حساب می آید؛ بازار بانزان از مجموعه بازارهای پوکت در خیابان سای کور (Sai Kor) شهر پاتونگ، درست در پشت مرکز خرید جان سیلون قرار گرفته است. این بازار برای آن دسته از کسانی که از بازدید و خرید کردن لذت می برند یک مکان منحصر به فرد نه تنها در تایلند بلکه در کل جهان به شمار می رود و می توان در آن هر گونه جنس و محصول مورد نظری را پیدا نمود.

معماری تایلندی

در بازار محلی بازان اغلب معماری هایی که به چشم می خورد، چینی و یا اروپایی است و خیلی کم می توان در این مکان ساختمان هایی را جست و جو نمود که از معماری سنتی تایلندی برخوردار باشند! تمام محصولات و اجناس ارائه ای در این بازار به صورت چشم نوازی در کنار یکدیگر قرار داده شده اند و می توان در آن، تازه ترین و تمیز ترین مواد غذایی مانند گوشت، جانوران آبزی، میوه های چهار فصل، گل و گیاه، شیرینی های محلی، سبزیجات و غیره را پیدا کرد؛توجه داشته باشید که در قسمت های بالکن و بالایی این بازار، رستوران ها و مراکز فست فودی متعددی قرار گرفته است که بسیار تمیز هستند و از خدمه های مجربی نیز برخوردار می باشند. ناگفته نماند که در اکثر این مراکز غذایی تنها غذاهای محلی تایلند پخته می گردد و به ندرت می توان در بین آن ها با غذاهایی همچون مرغ سوخاری و یا هر نوع فست فود دیگری روبرو شد! پس یادتان باشد که با رفتن به رستوران های بازار بانزان چاره ای جز خوردن غذاهای محلی این منطقه و کشور تایلند ندارید! ضمن اینکه در این بازار با پرداخت 100 بات که تقریبا می گردد 13 هزار تومان به پول ما، می توانید یک وعده غذایی کامل میل کنید و پس از صرف غذایتان به بازدید از مغازه های زیر پله ای و یا غرفه های کوچکی که در این بازارهای پوکت از مجموعه مراکز خرید پوکت فعالیت می نمایند، بپردازید.بازار بانزان شهر پاتونگ در تمام روزهای هفته از ساعت 7 صبح تا 17 بعدازظهر فعالیت می نماید. رو به روی این بازار یک ساختمان جذاب دیگر نیز واقع شده است که کاربری مذهبی دارد و یک زیارتگاه کوچک در این محل به حساب می آید؛ مکان مذهبی هوک سیان توا (Hok Siean Tua) که مدت زمان زیادی از ساخت آن نمی گذرد، در ژانویه سال 2011 ساخته شد و ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی به عنوان یک مکان مهم عبادتی در شهر پاتونگ تبدیل شد که برای دیدن ازدحامِ آن باید در فصل برداشت محصول تایلند به این مکان مراجعه نمایید.

فروشگاه مرکزی پارچه جیم تامپسون - Jim Thompson

جیم تامپسون یک تاجر آمریکا تبار بود که پس از جنگ جهانی دوم صنعت نساجی و پارچه بافی از یاد رفته تایلند را دوباره احیا نمود و در حال حاضر نیز فروشگاه وی یکی از معتبر ترین و معروف ترین پارچه فروشی های کشور تایلند به حساب می رود؛ در مورد سرگذشت جیم تامپسون و اینکه چرا در سال 1976 در ارتفاعات کوه های مالزی یک دفعه ناپدید شده است تا کنون هیچ کسی صحبت ننموده است و همه فقط به موفقیت های شغلی او در جهانی نساجی تایلند اشاره می نمایند؛

شعب جیم تامپسون

یکی از شعب مطرح جیم تامپسون در مجموعه بازارهای پوکت در طبقه همکف مرکز خرید سنترال فستیوال درست در مقابل استارباکس واقع شده است و بین ساعت 9:30 تا 22 آماده پذیرایی از شما خریداران گرامی می باشد و بی اقرار یکی از مجلل ترین مغازه های این مرکز خرید با تهویه ای مطبوع و ویترینی جذاب به حساب می آید. مغازه های جیم تامپسون تنها به فروش پارچه های ابریشمی نمی پردازند و در این مکان می توان پارچه های مختلف کتان، نخی، پارچه های مناسب برای بچه ها و پارچه های مبلی را نیز پیدا نمود. ضمن اینکه محصولات پارچه ای همچون کیف های پارچه ای، کیف پول های چرمی، عروسک های پارچه ابریشمی و حتی دستمال گردن هایی متنوعی را در قسمت راست درب اصلی ورودی می توان پیدا نمود.

در مغازه آقای جیم تامپسون کراوات ها و پاپیون های زیادی در انواع طرح ها و رنگ ها به چشم می خورند که بسته به دلایلی از قیمت های مشخصی برخوردار نمی باشند؛ اما در مقابل تمام لباس های بچه هاه و اسباب بازی های بچگانه چیزی در حدود 800 بات قیمت دارند. در این فروشگاه تخصصی پارچه همه اجناس ارائه شده طبق جدید ترین طرح های روز جهانی فراوری شده اند به جز تیشرت های مردانه یقه دار که گویی حتی به سن خود جیم تامپسون هم مرتبط نمی گردد و مربوط است به سال های پیش از تولد او! به هر حال؛ باید در مورد فروشگاه بزرگ جیم تامپسون این نکته را نیز اضافه کرد که تمام اجناس موجود در این فروشگاه و یا سایر شعب دیگر آن از درجه یک ترین کیفیت ممکنه و قیمت هایی کاملا مقرون به صرفه برخوردار هستند.

بازار کارن - Karon Bazaar

از بازارهای پوکت می توان به بازار کارن که یکی دیگر از مجموعه های بزرگ فروشگاهی این شهر است و درست در وسط خیابان کارن در قسمت جنوبی ساحل پاکت ساخته شده است؛ اشاره نمود. پوشش زمینی این بازار ساحلی از بتن است و روشنایی آن را نیز لامپ های نئونی بر عهده گرفته اند تا در شب هنگام سبب درخشیدن بیشتر این بازار گردند. بازار کارن از جنبه های زیادی در حد و اندازه بازاری همچون ویکند مارکت قطعا نیست اما از نظر قیمت اجناس موجود در آن می توان گفت خیلی ارزان تر می باشد نسبت به ویکند مارکت! در این بازار تنها چند مغازه از سیستم تهویه هوا برخوردار هستند و هدف از برگزاری آن بیشتر جلب نظر گردشگران و توریست هایی است که شب هنگام به ساحل حنوبی پاکت سری می زنند. این بازار در تمام روزهای کاری شهر پاکت از ساعت 10 صبح شروع به کار می نماید تا پاسی از شب نیز به کار خود ادامه می دهد.البته که شما حق انتخاب دارید که از اجناس عرضه شده در این بازار خرید کنید و یا نکنید اما حتی اگر قصد خرید کردن هم ندارید به شما توصیه می کنیم به عنوان یک گردش شبانه بازدید از بازار کارن را مد نظر خود و همراهانتان قرار دهید چرا که قدم زدن در ساحلی پر نور می تواند برایتان بسیار جذاب باشد. در این بازار کافی شاپ های نیز تا دیروقت در حال فعالیت می باشند که شما می توانید برای خود، دوستان و آشناهایتان از آنان نوشیدنی های سرد و گرم مختلفی را تهیه فرمایید.از جمله اجناسی که در این بازار ساحلی شبانه یافت می گردد: لباس های مد و جوان پسند، جواهرات، ساعت، بدلیجات، عینک آفتابی، کیف دستی، صنایع دستی، مجسمه مختلف و بسیاری دیگر از موارد این چنینی را می توان نام برد. بازار کارن یکی از بازارهای پرطرفدار شهر پاکت به حساب می آید که می توان طرف مدت زمان کوتاهیٰ یک تیپ جدید را برای خودتان دست و پا کنید.

مرکز خرید بانانا واک - Banana Walk

جدیدترین مرکز خرید شهر پاتونگِ پوکت از مجموعه مراکز خرید پوکت ، بانانا واک می باشد که در حدفاصل 100 متری از جنوب Soi Bangla (سوی بانگلا) واقع شده است و پر است از نماهای عجیب و فضایی! نوع طراحی دیوارها و تجهیزات فلزی به کار رفته و همچنین یک سقف مرتفع که قسمت نسبتا وسیعی از فضای این مرکز خرید را سرپوشیده نموده است، در کنار نورپردازی های قرمز و آبی رنگی که برای آن تعبیه شده است؛ سبب به وجود آمدن حسی فراتر از یک مرکز خرید معمولی در اغلب بازدید نمایندگان و خریداران می گردد.

مجتمع تجاری بانانا

مجتمع تجاری بانانا واک دارای سه طبقه و سه شاخص کلی محصولاتی می باشد که به ترتیب اولویت: خرید کردن، غذا خوردن و لوازم آرایشی و بهداشتی است؛ در شاپ سنتر واک شما می توانید بعد از چرخیدن در طبقات و خرید کردن لوازم مورد نظرتان، به مغازه های غذایی آن بروید و هر نوع نوشیدنی سرد و گرم و همچنین غذاهای سرخ شده و یا آب پز را سفارش دهید و میل کنید. ناگفته نماند که در این مراکز خرید پوکت و بازارهای پوکت که یکی از جاهای دیدنی پوکت نیز به حساب می آید، می توانید به حمام کردن با آب معدنی و البته ماساژ تایلندی بپردازید و در صورت تمایل در سالن های آرایشی موجود در این مرکز نیز کمی به سر و وضع خودتان رسیدگی کنید!

رستوران ها و دیگر امکانات مرکز خرید

در طبقه اول (همکف) بانانا واک رستوران ها و فست فودهایی همچون: کافی کلاب (The Coffee Club)، مرغ سوخاری کنتاکی، سگافردو زاناتی اسدرسیو (Segafredo Zannatti Espresso)، رستوران سیزلر (Sizzler) و بستنی فروشی سوئنسن (Swensen) قرار گرفته است که درست در فضای مقابل آنان، چندین دستگاه خودپرداز و البته گهگاه کنسرت هایی به صورت زنده و اغلب نیز موسیقی های مختلفی پخش می شوند. نباید فراموش کنید که تمام رستوران ها و فست فودهای فعال در این مجموعه از بهترین زنجیره های غذایی تایلند و شهر پوکت به حساب می آیند.در طبقه دوم بانانا واک یک هایپر مارکت بسیار بزرگ و زنجیره ای به نام ویلا مارکت واقع شده است که در کنار ان انواع مغازه های عرضه نماینده محصولات صادراتی و محلی شهر نیز به چشم می خورند؛ ضمناً بخش از فروشگاه های لوازم بهداشتی نیز همچون: فروش مسواک، خمیر دندان، صابون، دستمال و سایر موارد هم در این طبقه گنجانده شده اند.و اما طبقه سوم که شلوغ ترین طبقه این مرکز خرید به حساب می آید و پر است از فروشگاه های ورزشی همچون کوکو - Coco و یا کوییک سیلور - Quiksilver ، لوازم آرایشی، کالاهای لوکس، بدلیجات و غیره. ضمناً به یاد داشته باشید که در این مرکز خرید از مجموعه مراکز خرید پوکت آرایگشری پل میشل (Paul Mitchell) و سالن زیبایی مومنتو که تزریقات بوتاکس و عمل لیزر را نیز انجام می دهد؛ واقع شده است. این مرکز خرید در پوکت یکی از برجسته ترین مراکز تجاری در کشور تایلند به شمار می رود و همه روزه از ساعت 11 تا 23 پذیرای شما بازدید نمایندگان و خریداران گرامی می باشد.

فروشگاه پریمیوم - Premium Outlet

فروشگاه پریمیوم از مجموعه بازارهای پوکت که در تمام روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا 21 شب در شهر کوچک پوکت مشغول به کار است، مجموعه ای است از فروشندگان لوازم ورزشی، لباس فروشی و اسباب بازی فروشی بچگانه، صنایع دستی و سوغاتی؛ در زمینه فروش لوازم ورزشی در این فروشگاه شما می توانید با انواع و اقسام برندهای تایلندی و غیر تایلندی همچون: گای لاروش (Guy Laroche)، نوتیکا (Nautica)، لاکاست (Lacoste)، لویز (Levis)، آدیداس (Adidas)، وارنر برو (Warner Bro)، وان هوسن (Van Heusen)، لی (Lee)، پیر کاردین (Pierre Cardin) و نایک (Nike) رو به رو شوید و برای خرید کردن، بهترین انتخاب را را داشته باشید! البته نباید از بخش فروشگاهی گلف چلنج - Golf Challenge نیز غافل شویک که بهترین مغازه برای خرید وسایل گلف بازی در تایلند می باشد؛ و اما آن دسته از عزیزانی که به دنبال خرید سوغاتی و صنایع دستی از فروشگاه پریمیوم هستند نیز باید بدانند که برای این منظور بهترین فروشگاه، تا چانگ شاپ (Tha Chang Shop) می باشد که با ارائه انواع زیادی از محصولات مانند اجناس ساخته شده از صدف، قاشق و چنگال های نقره ای ، وسایل ساخته شده چوبی، کیف دستی، دامن های مخصوص دوخته شده از نخ و ابریشم و همچنین روسری های رنگارنگ می تواند برای شما یک خرید دلچسب را رقم زند.

فروشگاه منسوجات بان بوران - Ban Boran

فروشگاه بان بوران از مجموعه مراکز خرید پوکت شاید یک مرکز خرید تجاری به حساب نیاید اما بی تردید از جاهای دیدنی پوکت به شمار می رود؛ این فروشگاه درست در قلب شهر پوکت یعنی در خیابان یائووارات (Yaowarat) قرار گرفته است و شامل دو مغازه جدا از هم می باشد که جز اتفاق نظر در ارائه کالای با کیفیت به خریداران، هیچ وجه مشترک دیگری با هم ندارند! معنای کلمه بوران یعنی عتیقه که حقیقتا مناسب ترین کلمه برای گذاشتن بر روی این دو مغازه می باشد چرا که در آن شما می توانید با انواعی از پوشاک های ابریشمی و نخی که همگی محلی هستند و مرتبط اند با فرهنگ تایلندی و یا سایر کشورهای همجوار و همچنین مدل های مختلف صندل، ظرف های لاکی، کیف و گردنبند، لامپ و سیم و کلی جنس عجیب و عتیقه ای دیگر روبرو شوید. گفتنی است در مورد فروشگاه منسوجات بان بوران که از دیدنی های پوکت می باشد و از 10 صبح تا 21:30 شب باز است، این را نیز اضافه کرد که زبان تلکم در هر دو محیط مغازه های آن، زبان بین المللی انگلیسی است و لزومی ندارد برای عنوان کردن خواسته خود به زبان تایلندی متکی شوید؛

فروشگاه عتیقه جات بان بوران - Ban Boran

برای خرید در پوکت عتیقه فروشی بان بوران از جاهای دیدنی پوکت می باشد که دارای دو طبقه است و در طبقه نخست آن نیز محصولاتی همچون ژاکت بافتنی، لوازم دکوری منزل، مجسمه های کوچک و بزرگ چوبی و برنزی، تعویذهای نقره ای، صنایع دستی و سایر موارد به فروش می رسد که در کنار تمامی آنان، نباید از سبدهای حصیری و عروسک های برمه ای چوبی نیز غافل شویم. این فروشگاه از ساعت 10 صبح تا 23 شب آماده پذیرایی از شما عزیزان از مجموعه بازارهای پوکت و مراکز خرید پوکت می باشد.

فروشگاه کیت دی یا تینک پازیتیو

نام این فروشگاه از بازارهای پوکت و مراکز خرید پوکت به معنی خوب و مثبت فکر کن اطلاق می گردد و به عنوان یک مغازه همه چی فروش، در تمام سال های های فعالیتی اش در پوکت شناخته می گردد! فروشگاه کیت دی همچون فروشگاه بان بوران در خیابان یائووارات قرار گرفته است و در آن می توان پارچه های مختلف کشمیری و ابریشمی که در همان ابتدا ورود شما به فروشگاه دلبری می نمایند و پس از آن ها خرت و پرت های مختلف چینی، برمه ای، ژاپنی، هندی و تایلندی را مشاهده نمایید؛ در فروشگاه کیت دی اشیائ و مجسمه های عظیمی از سر بودا ساخته شده است که برای فروش در فروشگاه قرار داده شده اند. به علاوه آن، جعبه های بافتنی که اغلب 900 تا 1400 بات قیمت دارند و همچنین وسایل دکوری چوبی و لباس های بلند ابریشمی ژاپنی را نیز باید اضافه کرد که تمامی آنان در مجموع سبب ایجاد یک جهانی عجیب در داخل فروشگاه از بازارهای پوکت برای خرید در پوکت و برای شما بازدید نمایندگان محترم برای خرید در پوکت می گردد. فروشگاه کیت دی یا تینک پازیتیو از جمله دیدنی های پوکت می باشد و می توان در ساعت کاری آن که از 9 صبح شروع می گردد و تا 22 شب نیز ادامه پیدا می نماید، از آن دیدن فرمایید و واقعا هم مثبت فکر کنید!

مغازه چاینا این - China inn

یکی از مغازه های به ظاهر کوچک اما خیلی بزرگ برای خرید در پوکت، مغازه چاینا این می باشد که یک محوطه دو طبقه نه چندان بزرگ بنا شده است؛ در چاینا این لباس های زنانه و تصاویر متعدد و افراطی گونه ای از مسجمه بودا به چشم شما می خورد که ممکن است سبب تحیر شما گردد! اما این تازه اولش هست و تنها کافی است شما چرخی بزنید و پشت سرتان را نگاهی بی اندازید تا با یکی از جاهای دیدنی پوکت روبرو شوید. در پشت سر شما یک باغ - رستوران وسیع با سرو غذاهای خارجی و بین المللی و همچنین تایلندی واقع شده است و این اجازه را به شما می دهد تا پیش از رفتن به طبقه فوقانی مغازه و دیدن اجناس، با یک نوشیدنی سرد و یا گرم کمی حال خود را جا آورید و بعد به فرآیند بازدید از مغازه و در صورت لزوم خرید بپردازید. در مورد تایم کاری مغازه چاینا این نیز با عرض کنیم این فروشگاه از مجموعه بازارهای پوکت وبازارهای پوکت برای خرید در پوکت در روز آدینه کاملا بسته است و در باقی روزهای هفنه نیز از صبح تا دمدمه های غروب به کار خود ادامه می دهد.

مجموعه فروشگاهی و رستورانی سیام ایندیگو - Siam Indigo

سیام ایندیگو بیشتر به جای اینکه یک فروشگاه باشد و در لیست مطلب ما برای خرید در پوکت قرار بگیرد، یک رستوران اصیل در شهر پوکت تایلند است که بنا به شرایط گوناگونی در خود تعدادی غرفه برای فروش لباس های زنانه و وسایل مورد احتیاج خانم ها ئ همچنین مجموعه بی نظیر موزاییکی را نیز گنجانده است؛ طبق گفته بسیاری از افرادی که به این فروشگاه رفته اند، قیمت های سیام ایندیگو کمی خارج از حد تصرف بوده است که با مقایسه های اجرا شده در یکی دو سال اخیر با اطمینان می توان به شما عزیزان بگوییم که تمام قیمت های لحاظ شده در این فروشگاه کاملا ایده آل برای خرید در پوکت و حتی مقرون به صرفه نیز می باشد! رستوران این مجموعه از یک فضای آرام بخش با هارمونی بسیار چشم نواز برخوردار است و به عنوان یکی از دیدنی های پوکت، نباید از آن غافل شد. در مورد ساعت کاری این فروشگاه نیز باید گفت که درب های سیام ایندیگو راس ساعت 12 باز و راس ساعت 23 نیز بسته می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 546

به "مراکز خرید پوکت ، خرید در پوکت در سفر به پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید پوکت ، خرید در پوکت در سفر به پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید