آرسنال 2 - 0 برایتون، شکست در حضور جهانبخش

به گزارش تور آلمان ارزان، در آخرین هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال پیروز شد با 2 گل از سد برایتون عبور کند.

آرسنال 2 - 0 برایتون، شکست در حضور جهانبخش

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دیدارهای هفته خاتمهی رقابت های لیگ برتر انگلیس برگزار گردید که در یکی از این مسابقات آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان برایتون بود و دو تیم برای بهبود رتبه خود در جدول رده بندی به مصاف هم رفتند.

علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی برایتون از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت. او در 45 دقیقه نخست عملکرد خوبی را از خود نشان داد و با کسب نمره 6.8 بهترین بازیکن تیمش بود و یک بار نیز با یک پاس کلیدی، هم تیمی هایش را در موقعیت گلزنی نهاده شده است ولی آن فرصت از دست رفت.

با شروع نیمه دوم جهانبخش از زمین بازی بیرون رفت و آدام لالانا جای او را در زمین مسابقه گرفت که بلافاصله پس از خروج جهانبخش از بازی، دروازه برایتون باز شد. حرکت تیمی آرسنالی ها از سمت راست و ارسال کالوم چمبرز به روی دروازه به نیکولاس پپه رسید و این بازیکن پیروز شد دروازه حریف را باز کند.

در دقیقه 60 توپچی ها به گل دوم نیز دست یافتند. پاس در عمق مارتین اودگارد به نیکولاس پپه رسید و این بازیکن به عرض زد و با ضربه ای نرم و بغل پا به گوشه دروازه، گل دوم خودش و آرسنال را به ثمر رساند.

در نهایت این بازی با همان نتیجه 2 بر صفر به سود آرسنال به خاتمه رسید. آرتتا به همراه توپچی ها در رده هشتم ایستاد و حتی پیروز به کسب سهمیه لیگ اروپا هم نشد. تاتنهام با پیروزی عظیم مقابل لسترسیتی در دقایق خاتمهی، بالاتر از آرسنال نهاده شد و راهی کنفرانس لیگ اروپا شد.

برایتون نیز با شکست برابر آرسنال، فصل را در رده شانزدهم به خاتمه رساند. شاگردان گراهام پاتر برای دومین فصل متوالی، لیگ را در رتبه های نزدیک به سقوط به خاتمه رساندند. آنها فصل گذشته پانزدهم شدند و سال جاری یک رتبه نزول داشتند. باید دید آینده علیرضا جهانبخش و برایتون به کجا خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1865

به "آرسنال 2 - 0 برایتون، شکست در حضور جهانبخش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرسنال 2 - 0 برایتون، شکست در حضور جهانبخش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید