ارتقای بی نظیر لامبورگینی شاسی بلند با هنر منصوری ، عکس

به گزارش تور آلمان ارزان، دیجیاتو نوشت: لامبورگینی اوروس تیونینگ منصوری 900 اسب بخار و 1100 نیوتن متر گشتاور دارد و قادر است به حداکثر سرعت 323 کیلومتر در ساعت برسد.

ارتقای بی نظیر لامبورگینی شاسی بلند با هنر منصوری ، عکس

تیونر پرآوازه دنیا خودرو یعنی منصوری، یک عضو نو به سری وناتوس اضافه نمود. این سری شامل نسخه های متفاوتی از لامبورگینی اوروس می گردد. در این پروژه، منصوری دست به تغییرات زیادی در هر دو بخش ظاهری و فنی زده، به همین دلیل کراس اوور اسپرت ایتالیایی حالا از جذابیتی دوچندان برخوردار است و می تواند به حداکثر سرعت 323 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

مهندسان منصوری برای لامبورگینی اوروس یک کیت بدنه اختصاصی طراحی نموده اند. به لطف این کیت، چهره اوروس بسیار خشن تر (شاید هم زشت تر!) از حالت استاندارد شده و رنگ برنزی بدنه آن را در کانون توجه قرار می دهد. این پروژه آنقدر خاص است که قطعاً هنگام رانندگی در خیابان، سرهای زیادی به سمت آن خواهد چرخید!

لامبورگینی اوروس تیونینگ منصوری روی رینگ های غول پیکر 24 اینچی حرکت می نماید. ابعاد دقیق این رینگ ها در جلو برابر با 10x24 و در عقب برابر با 12.5x24 اینچ است. تیونر ایرانی-آلمانی در داخل کابین هم به طور گسترده بازنگری نموده و تمامی قسمت ها اکنون پوششی از چرم سفید رنگ دارند. استفاده از این رنگ قطعاً باب میل افراد زیادی خواهد بود، به جز زوج هایی که دارای فرزند خردسال هستند!

مشخصات فنی لامبورگینی اوروس تیونینگ منصوری

شاید بدانید در زیر کاپوت لامبورگینی اوروس یک موتور 4 لیتری V8 واقع شده است. این موتور توئین توربو 657 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید. با اتکا به این پیشرانه، صفر تا 60 مایل یا 96 کیلومتر مدل پایه از اوروس 3.3 ثانیه زمان می برد. در نسخه پرفورمانته این رقم به 3.1 ثانیه کاهش می یابد.

اما با بازنگری های منصوری، خروجی موتور 4 لیتری به 900 اسب بخار قدرت و 1100 نیوتن متر گشتاور ارتقا پیدا نموده است. در رابطه با شتاب لامبورگینی اوروس تیونینگ منصوری اطلاعاتی در دست نیست، ولی می دانیم که این کراس اوور توانایی ثبت حداکثر سرعت 323 کیلومتر در ساعت را دارد. برای مقایسه باید گفت نهایت سرعت نسخه پرفورمانته به 306 کیلومتر در ساعت می رسد.

درباره قیمت لامبورگینی اوروس تیونینگ منصوری نیز حرفی به میان نیامده، اما بدیهی است که کنار هم قرار گرفتن نام این دو کمپانی مطرح، برای مشتریان گران تمام خواهد شد! شایان ذکر است قیمت نسخه پرفورمانته از 260 هزار دلار شروع می گردد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 تیر 1402 بروزرسانی: 15 تیر 1402 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2484

به "ارتقای بی نظیر لامبورگینی شاسی بلند با هنر منصوری ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای بی نظیر لامبورگینی شاسی بلند با هنر منصوری ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید