تور آفریقای جنوبی: اطلاعات پروازی ایران به آفریقای جنوبی

به گزارش تور آلمان ارزان، پرواز های ایران به آفریقای جنوبی

بیشتر ما در آرزوهای خود این رویا را داشته ایم که به آفریقای جنوبی سفر کنیم و به ماجراجویی هایی که شاید تجربه آن برای هر کس منحصر به فرد است را داشته باشیم. آیا هنوز هم این رویا را در سر دارید؟ برای سفر به آفریقای جنوبی برنامه ریزی نموده اید؟ در ادامه این مطلب با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق هم اطلاعات پروازی ایران به آفریقای جنوبی را مرور کنیم.

تور آفریقای جنوبی: اطلاعات پروازی ایران به آفریقای جنوبی

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

برای این که به سمت کشور آفریقای جنوبی سفر کنید، باید این را در ابتدا بدانید که از سمت ایران به مقصد افریقای جنوبی، پرواز مستقیم وجود ندارد. یعنی تمامی پرواز ها به سمت آفریقای جنوبی به این صورت است که به سمت یکی از مقصد های میانی ابتدا پرواز نموده و سپس از آن جا راهی مقصد اصلی می شویم. از جمله پروازهای میانی که می توانیم به آن ها اشاره کنیم؛ دبی، دوحه، استانبول و …، است. اگر بلیط سفر خود را از خبرنگاران خریداری می کنید باید بدانید که شما برای پرواز به سمت کشور آفریقای جنوب می توانید از دو پرواز میانی دبی و دوحه بهره ببرید. این پروازها از طریق دو شرکت هواپیمایی قطر و شرکت هواپیمایی امارات انجام می گیرند. پرواز ها بدین صورت هستند که هواپیمای شما ابتدا به دبی و یا دوحه پرواز می نمایند و مدتی در این مقصد ها توقف دارند و سپس به مقصد کیپ تاون و یا ژوهانسبورگ پرواز می نمایند. توجه داشته باشید که تاریخ نگارش این مطلب به تاریخ 2 بهمن سال 1396 می باشد و شما برای اطلاعات به روز و بیشتر می توانید به سایت خبرنگاران مراجعه نمایید.

جدول زمانی پرواز ها به سمت آفریقای جنوبی به صورت روزانه هستند و شما می توانید با توجه به زمان مورد نظر و انتخا ب خود، پرواز مناسب را انتخاب نمایید.

اندازه زمانی که طول می کشد تا پرواز شما از تهران با ستفاده از پرواز میانی دوحه به ژوهانسبورگ برسد، 10 ساعت و 50 دقیقه طول می کشد. با استفاده از پرواز میانی دبی نیز، 10 ساعت و 25 دقیقه پرواز شما طول خواهید کشید.

برای برگشت نیز از کیپ تاون پرواز می کنید و اگر مقصد میانی شما دبی است، 11 ساعت و 35 دقیقه و اگر مقصدتان دوحه است، پرواز شما 12 ساعت و 10 دقیقه طول خواهد کشید.

فاصله هوایی تهران تا ژوهانسبورگ 7262 کیلومتر و تا کیپ تاون 8418 کیلومتر است.

تمامی پرواز ها با هواپیمای بوئینگ 777 انجام می گردد.

پرواز شما به مقصد ژوهانسبورگ در فرودگاه بین المللی اولیور تامبو(O. R. Tambo International Airport) می نشیند و در برگشت از فرودگاه بین المللی کیپ تاون(Cape Town International Airport) پرواز می نماید.

آیا می دانستید که خبرنگاران برای نوروز 97، اقدام به برگزاری 2 تور آفریقای جنوبی نموده است؟ شما با انتخاب هر کدام از این تورها به مدت 10 شب و 11 روز اقامت دارید و طبق برنامه هایی که تور برای اقامت و گشت و گذار شما در آفریقای جنوبی دراد، قرار است ماجراجویی های خاطره انگیزی در این کشور انجام دهید.

منبع: الی گشت
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2149

به "تور آفریقای جنوبی: اطلاعات پروازی ایران به آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی: اطلاعات پروازی ایران به آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید