اکران انیمیشن مبارک در زمستان 95

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرگزاری مهر: اولین رئال- انیمیشن سینمای ایران مبارک زمستان 95 با سرگروهی سینما آزادی اکران می گردد.

اکران انیمیشن مبارک در زمستان 95

مبارک اولین ساخته سینمایی محمدرضا نجفی امامی است که پس از پنج سال کار و با استفاده از فنآوری های روز انیمیشن سازی جهان پس از اولین اکران خود در جشنواره های معتبر بزودی در گروه سینمایی آزادی به نمایش در می آید.

مبارک اولین رئال - انیمیشن کاملا ایرانی است که تمامی مراحل فراوری آن در داخل کشور صورت گرفته است و بیش از 110 نفر انیماتور در ساخت و فراوری آن فعالیت داشته اند. این فیلم پیش از این در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، جشنواره مونترال کانادا 2016 و جشنواره بوسان کره 2016 حضور داشته است.

انیمیشن مبارک داستان پیرمرد نقالی را روایت می نماید که با عروسک هایی که در اقتباس از شخصیت های شاهنامه فردوسی ساخته شده اند، به کسب و کار مشغول است. پیرمرد بخش فراوانی از زندگی اش را در جهان اسطوره ها گذرانده و نگران روزی است که شخصیت های سیاه افسانه ای، جهان را به سوی تاریکی و تباهی کشانند. نگرانی او، عروسک هایش را وادار می نماید که وارد عمل شوند و برای یاری رساندن به پیرمرد نقال با نوه جوان او همراه می شوند و داستان پرفراز و نشیب و ماجراجویانه ای را شروع می نمایند.

سایر عوامل فیلم عبارتند از کارگردان: محمدرضا نجفی امامی، تهیه نمایندگان: علی نجفی امامی و علی پایاب، نویسنده: بهروز واثقی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، تدوین: سپیده عبدالوهاب، طراح صحنه و لباس: اصغر نژاد ایمانی، مدیر صدای بازیگران: محمد رضا علیمردانی، طراح و چهره پرداز: علیرضا خورشید، صدابردار: حمید اسلامی، طراح کاراکتر: حامد کمالی، ساخت عروسک: کامران خلج، طراح لباس عروسکها: سحر عبدالهی، برنامه ریز: سید مهدی فرخ پور، جواد گنجی، جلوه های بصری: محمدرضا نجفی امامی، عکاس: آرش صادقی، مدیر فراوری: مهدی مددکار، منشی صحنه: پانته آ حسینی، مدیر تبلیغات و روابط عمومی: عباس وردی، مشاور رسانه ای: مهسا بایگان.

منبع: برترین ها
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 730

به "اکران انیمیشن مبارک در زمستان 95" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران انیمیشن مبارک در زمستان 95"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید