این مقاصد گردشگری را در پاییز از دست ندهید

به گزارش تور آلمان ارزان، با تمام شدن تابستان خیلی ها تصور می نمایند که تعطیلات به انتها رسیده است. اما دو ماه اول پاییز بهترین زمان سفر هستند. خیلی از مقاصد برتر گردشگری که به علت محبوبیت زیاد بیشتر اوقات بسیار شلوغ هستند در دو ماه پاییز به ایده آل ترین مقصد سفر تبدیل می شوند زیرا جمعیت بسیار کم تری به این مکان ها می فرایند و آب و هوا بسیار مطبوع است. به علاوه با سفر در فصل پاییز می توانید با هزینه ای کمتر و شرایطی آرام تر از معروف ترین مکان های تماشای تماشا کنید. امروز در مجله خبرنگاران بهترین مقاصد گزدشگری فصل پاییز را به شما معرفی خواهیم کرد. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

این مقاصد گردشگری را در پاییز از دست ندهید

پاریس

در فصل پاییز و در ماه های اکتبر و نوامبر پاریس شهری خلوت تر است. اگر در این فصل به پاریس سفر کنید در هزینه های خود صرفه جویی نموده و می توانید بدون مزاحمت جمعیت زیاد گردشگران و تورهای گردشگری از این مرکز رمانتیک دیدن کنید. به موزه لوور بروید و از آثار هنری دیدن کنید، سوار قایق های تفریحی شوید و روی خیابان های زیبا و سنگفرش پاریس بدون اینکه با عابران دیگر برخورد کنید قدم بزنید. 11 منطقه فتوژنیک در پاریس

ورمانت

ورمانت یکی دیگر از مکان هایی است که دیدن آن در فصل پاییز به گردشگران پیشنهاد می گردد. در اوایل ماه سپتامبر رنگ های پاییزی درختان کم کم خود را نشان می دهند و طبیعت زیبای پاییزی ورمانت کم کم شکل می گیرد و در ماه اکتبر می توانید از دیدن منظره ها طبیعی ورمانت که به رنگ های نارنجی، زرد، قرمز و قهوه ای درآمده اند لذت ببرید و عکس های زیبایی بگیرید. خرید بلیط تهران پاریس

رم

افرادی که در رم زندگی می نمایند ماه اکتبر را برترین ماه برای گردش در شهر می دانند. در این ماه هوا نسبت به تابستان های داغ رم بسیار مطبوع است و می توان خیلی از محصولات خوشمزه این شهر را امتحان کرد. جمعیت زیاد جهانگرد ها دیگر در خیابان ها دیده نمی شوند و شما می توانید این مرکز ایتالیایی را در برترین شکل خود ببینید.

دماغه کاد

دماغه کاد در شرقی ترین قسمت استان ماساچوست در ایالات متحده قرار گرفته است. این مکان پس از انتها فصل تابستان مکان محبوبی برای گردشگران می گردد و می توانید با سفر به آن جا از هوای خنک، سواحل زیبا و غذاهای خوشمزه لذت ببرید.

سانتورینی

اوایل پاییز برترین زمان برای بازدید از جزیره زیبای سانتورینی است. آب و هوا در این فصل هنوز کمی گرم است بنابراین می توان از آب دریا لذت کافی را برد. در فصل پاییز می توانید بدون این که دوربین و تلفن های بی شمار گردشگران جلوی دیدتان را بگیرد از غروب زیبای آفتاب لذت ببرید.

ایبیزا

ایبیزا که پرانرژی ترین قسمت اروپا در فصل تابستان است پس از انتها این فصل بسیار آرام تر می گردد و می توانید در آرامش کامل از این جزیره زیبا دیدن کنید. با لذت بردن از هوای مطبوع و صرف نوشیدنی غروب آفتاب را در سواحل ساکت ایبیزا دیدن کنید. زمانی که در فصل پاییز ایبیزا را می بینید ممکن اشت دیگر قصد سفر به این جزیره را در تابستان نکنید. نکته حائز اخمیت برای ایرانیان اخذ ویزای اسپانیا است که در مجله گردشگری دورونزدیک کامل به آن پرداخته ایم. خرید بلیط هواپیما تهران ایبیزا

هاوایی

هاوایی که یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری است پس از آغاز فصل مدارس خیلی آرام تر از دیگر فصول می گردد. در این فصل است که زیبایی واقعی جزایر هاوایی را می توانید بدون مزاحمت دیدن کنید. جمعیت کم تری از جهانگرد ها در این جزایر حضور دارند و قیمت ها بسیار مناسب تر است. تجربه سفر به هاوایی در پاییز هرگز از خاطرتان نخواهد رفت.

کاپری

کاپری همواره پر از شلوغی و تفریح است. اما در ماه ها اول پاییز از این شلوغی کمی کاسته می گردد. زمانی که در فصل پاییز به کاپری سفر می کنید می توانید در آرامش در خیابان ها قدم بزنید، به سواحل زیبای این جزیره بروید بدون آن که گروه های مختلف گردشگران آن جا را بیش از میزان شلوغ نموده باشند و هر چقدر می خواهید جلاتو میل کنید بدون آن که در صف های طولانی بایستید. فقط برنامه خود را طوری تنظیم کنید که پیش از این که هتل ها و رستوران ها در یک نوامبر تعطیل شوند به آن جا بروید.

پرو

ماه اکتبر آخرین ماه از فصول گرم و خشک پرو است بنابراین این کشور زیبای آمریکای جنوبی مقصدی ایده آل برای سفر است. می توانید در یک آب و هوای مناسب به ماچوپیچو بروید و از این مکان تاریخی و معروف دیدن کنید، به بازدید از آمازون بپردازید و از مرکز غذایی این کشور به نام لیما دیدن نموده و از غذاهای خوشمزه آن امتحان کنید و جاهای دیدنی را در آرامش ببینید.

ویلفرانش سور مر

اگر می خواهید یک سفر با هزینه ای مناسب به یک منطقه ساحلی فرانسوی داشته باشید در فصل پاییز به ویلفرانش سور مر سفر کنید. این مکان نیم ساعت از موناکو و یک ساعت از کن فاصله دارد. در این فصل می توانید به راحتی از طبیعت و زیبایی این منطقه دیدن کنید بدون آن که با قیمت های بسیار گران روبرو شوید.

لیسبون

پرتغال یکی از برترین کشورهای اروپایی برای سفر شناخته می گردد. سال جاری همه درباره این کشور صحبت می نمایند. اگر می خواهید در آرامش کامل و بدون هزاران نفر گردشگری که در مکان های دیدنی حضور دارند به گردش بپردازید در فصل پاییز به لیسبون سفر کنید. از قلم نیاندازید از دسرهای معروف پرتغالی امتحان کنید. خرید بلیط هواپیما تهران لیسبون. برای اینکه از جاذبه های گردشگری لیسبون اطلاعات بیشتری کسب کنید مجله گردشگری خبرنگاران را دنبال کنید.

لاس وگاس

لاس وگاس همواره شلوغ است اما در فصل پاییز ، اواسط سپتامبر و اواسط اکتبر کمی خلوت تر می گردد. در هر حال اگر می خواهید برترین اوقات را در لاس وگاس داشته باشید و از شلوغی کلافه نشوید در ماه هایی که تعداد گردشگران بسیار زیاد است به این شهر سفر نکنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2158

به "این مقاصد گردشگری را در پاییز از دست ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این مقاصد گردشگری را در پاییز از دست ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید