بازار ورنیساژ (Vernissage)

به گزارش تور آلمان ارزان، اجناس عرضه شده در بازار ورنیساژ ایروان (انگلیسی: Vernissage / ارمنی: Վերնիսաժ) را می توان با آدینه بازار پاساژ پروانه تهران مقایسه کرد. این بازار، بازاری بزرگ و روباز است که آخر هفته ها (شنبه و یکشنبه) از صبح تا ساعت 5 عصر برپا شده و یکی از از محبوب ترین جاذبه های گردشگران در سفر به ایروان است.

بازار ورنیساژ (Vernissage)

در این بازار دوست داشتنی می توانید انواع جواهرات، نقره جات، نقاشی، صنایع دستی، اشیاء آنتیک، لباس و... را که عمدتا مجموعه ای از هنرهای سنتی-فرهنگی ارمنی است را بیابید.

این بازار ریشه عمیقی در فرهنگ ارمنستان دارد و حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، این بازار به خوبی شما را با فرهنگ و هنر ارمنی آشنا می نماید. اما اگر عاشق خرید هستید، پول کافی به همراه داشته باشید؛ زیرا حتما چیزهایی خواهید یافت که برای خریدشان وسوسه می شوید. البته به خاطر داشته باشید حتما از فروشنده تخفیف بگیرید!

بازار ورنیساژ کجاست؟

برای یافتن این بازار کافی ست خود را به میدان جمهوری (Republic Square) برسانید. این بازار از ضلع جنوبی این میدان و در نزدیکی ایستگاه مترو آغاز و در امتداد خیابان های آرام (Aram) و بوزند (Buzand) تا تقاطع خیابان خوانجیان (Khanjiyan) ادامه دارد.

در ادامه تصاویری از این بازار را خواهید دید...

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 21 شهریور 1401 بروزرسانی: 21 شهریور 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2352

به "بازار ورنیساژ (Vernissage)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار ورنیساژ (Vernissage)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید