تعطیلی مرکز شماره گذاری و اعطای مرخصی خودروهای اروندی

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران/خوزستان معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از تعطیلی مرکز شماره گذاری و اعطای مرخصی خودروهای پلاک اروندی، تعویض و انتقال پلاک تا اطلاع ثانوی در راستای مقابله با کروناویروس خبرداد.

تعطیلی مرکز شماره گذاری و اعطای مرخصی خودروهای اروندی

سیدعلی موسوی در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به شیوع کروناویروس از مردم و صاحبان خودروهای پلاک اروندی تقاضا داریم تا به گمرگ جمهوری اسلامی، گمرگ منطقه آزاد اروند و مرکز شماره گذاری مراجعه ننمایند.

وی اضافه کرد: در راستای مبارزه با این ویروس و با توجه به هماهنگی صورت گرفته با ستاد مبارزه با کرونا در استان، مرکز شماره گذاری و اعطای مرخصی خودروهای پلاک اروندی، تعویض و انتقال پلاک تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

موسوی ادامه داد: تا سرانجام امسال از ارائه خدمات در مراکز موردنظر معذور هستیم و از مردم درخواست داریم به آبادان و خرمشهر برای این موضوع سفر ننمایند.

وی از تعطیلی اداره کار و بخش ثبت شرکت ها به دلیل ازدحام جمعیت تا اطلاع ثانوی خبرداد و گفت: به افرادی که در اداره کار منطقه آزاد اروند کار داشته اند و حتی از قبل معین وقت نموده اند به وسیله پیامک اطلاع رسانی شده است که تمام جلساتشان به سال آینده موکول می گردد و احتیاج به مراجعه آن ها نیست.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند اعلام کرد: همچنین از افرادی که خواستار تغییرات شرکت، افزایش سرمایه و یا ثبت شرکت جدید هستند خواهشمندیم در هفته آخر سال مراجعه ننموده و پیگیری امورشان را به سال آینده موکول نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1070

به "تعطیلی مرکز شماره گذاری و اعطای مرخصی خودروهای اروندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی مرکز شماره گذاری و اعطای مرخصی خودروهای اروندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید