توقف قطار برای خرید ساندویچ!

به گزارش تور آلمان ارزان، اقدام عجیب یک راننده قطار در هند در متوقف کردن قطار برای خرید ساندویچ به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

توقف قطار برای خرید ساندویچ!

خبرنگاران - ویدئویی که در آن یک راننده قطار اهل هند در حالی که قطار را متوقف نموده و سرگرم خرید ساندویچ دیده می گردد، به شکلی گسترده در شبکه های اجتماعی دست به دست می گردد. در این ویدئو این راننده در یک گذرگاه، قطار را متوقف نموده و سپس از مردی که در کنار راه آهن ایستاده این ساندویچ را خریداری می نماید.

بنا به گزارش Indian Express، این اتفاق در یکی از خطوط راه آهن شهر الوار در استان راجستان هند رخ داد. پس از انتشار گسترده این ویدئو در شبکه های اجتماعی، یک خبرگزاری محلی هند از شروع تحقیقات مدیر بخش راه آهن جیپور در خصوص آن اطلاع داد. بنا به این گزارش، دو راننده قطار، دو نگهبان گیت و یک نفر دیگر در این باره از کار تعلیق شده اند.

بیشتر بخوانید

  • نجات دو کودک در محاصره آتش به وسیله یک مرد + فیلم

اداره راه آهن از اقدام نهایی بعد از تحقیقات تکمیلی اطلاع داده است. این نخستین بار نیست که متوقف کردن قطار به وسیله رانندگان در بین راه اتفاق می افتد. دسامبر سال گذشته نیز یک راننده قطار که برای خرید ماست، قطار را در بین راه و نزدیک یک فروشگاه متوقف نموده بود خبرساز شده بود. این اقدام منجر به تعلیق شدن راننده از کار شد.

خبرنگاران فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2253

به "توقف قطار برای خرید ساندویچ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف قطار برای خرید ساندویچ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید