حریفان تیم ملی والیبال ایران در مرحله دوم تعیین شدند

به گزارش تور آلمان ارزان، به گزارش خبرنگاران، مرحله مقدماتی والیبال قهرمانی آسیا برای تیم ملی والیبال ایران با شکست پاکستان و صدرنشینی گروه B به پایان رسید. شاگردان بهروز عطایی با اقتدار سه پیروزی 3 بر صفر مقابل تیم های هنگ کنگ، تایلند و پاکستان کسب کردند و به دور دوم صعود کردند.

حریفان تیم ملی والیبال ایران در مرحله دوم تعیین شدند

8 تیم صعود کننده از مرحله مقدماتی در دو گروه چهار تیمی با یکدیگر رقابت خواهند داشت و دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود خواهد داشت.

ملی پوشان والیبال ایران در مرحله دوم با تیم های پاکستان، کره جنوبی و چین تایپه در گروه F همگروه هستند و دو دیدار با تیم های چین تایپه و کره جنوبی برگزار خواهند کرد.

در گروه E هم تیم های ژاپن، قطر، چین و استرالیا قرار گرفتند. در سرانجام دو تیم صعود کننده از دو گروه E و F به صورت ضربدری مرحله نیمه نهایی را برگزار خواهند کرد.

پس از سرانجام مرحله مقدماتی تیم ها روز چهارشنبه استراحت دارند و رقابت های محله دوم روزهای 25 و 26 شهریور پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های والیبال قهرمانی آسیا از روز 21 شهریور با حضور 16 تیم برتر قاره آسیا در چهار گروه چهار تیمی به میزبانی ژاپن آغاز شده و تا 28 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

تیم ملی والیبال ایران در سال های 2011، 2013 و 2019 نام قهرمانی آسیا را کسب کرده است و این بار با هدایت مربی ایرانی در پی چهارمین قهرمانی در قاره کهن است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2008

به "حریفان تیم ملی والیبال ایران در مرحله دوم تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریفان تیم ملی والیبال ایران در مرحله دوم تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید