خبرنگاران حمله تروریستی به نظامیان پاکستان 7 کشته و زخمی داشت

به گزارش تور آلمان ارزان، اسلام آباد - خبرنگاران - ارتش پاکستان اعلام کرد: حمله تروریستی به نظامیان این کشور در منطقه وزیرستان جنوبی منجر به جان باختن 3 نفر از نیروهای ارتش شده و چهار نفر دیگر نیز به شدت زخمی شدند.

خبرنگاران حمله تروریستی به نظامیان پاکستان 7 کشته و زخمی داشت

به گزارش خبرنگاران، رسانه های دولتی پاکستان روز دوشنبه به نقل از اطلاعیه ارتش این کشور گفتند: این حمله اواخر شب گذشته در حین عملیات بازرسی و تفحص نیروهای امنیتی در وزیرستان جنوبی واقع در شمال غرب پاکستان صورت گرفت.

براساس این گزارش، کاروان نظامیان پاکستانی با حمله گروهی از شبه نظامیان روبرو شد که پس از تبادل سنگین آتش میان طرفین سه نظامی پاکستانی کشته و چهار نفر از آنان نیز به شدت زخمی شدند.

تا به امروز هیچ گروهی مسئولیت حمله علیه نیروهای ارتش پاکستان را برعهده نگرفته است.

وزیرستان شمالی و جنوبی سال ها مرکز درگیری نیروهای ارتش پاکستان با عناصر تروریستی بود اما عملیات های نظامی این کشور برای پاکسازی این مناطق از وجود تروریست ها با موفقیت نسبی همراه بود اما جولان تروریست ها در این مناطق همچنان ادامه دارد.

از آغاز سال 2020 تا به امروز ده ها فقره درگیری مسلحانه نیروهای ارتش و عناصر تروریستی و همچنین یورش شبه نظامیان به مواضع نیروهای امنیتی در مناطق وزیرستان شمالی و جنوبی گزارش شده است که طی آن ده ها تروریست کشته شده و ارتش پاکستان نیز تلفات داده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1413

به "خبرنگاران حمله تروریستی به نظامیان پاکستان 7 کشته و زخمی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حمله تروریستی به نظامیان پاکستان 7 کشته و زخمی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید