سفر به تایلند، سرزمین ناشناخته ها ، معرفی جاهای دیدنی تایلند

به گزارش تور آلمان ارزان، در این مطلب از جاهای دیدنی تایلند برایتان می گوییم از جاذبه های گردشگری تایلند که مسافران بسیاری را به سفر ترغیب کردهو سفر به تایلند، سرزمین ناشناخته ها، مطمئنا یکی از بهتیرن تصمیم هایی ست که می توانید بگیرید، قیمت مناسب تورهای تایلند، هتل ها، رستوران ها و ... همگی باعث شده اند تا مسافران، سفری ارزان، مناسب و در عین حال خاطره انگیز را تجربه نمایند. تایلند یکی از کشورهای مورد علاقه ایرانیها است و شما هم حداقل یک با به این کشور سفر کنید. اما اگر این ها دلایل قانع نماینده برای سفر به تایلند نیست در ادامه با هفت دلیل دیگری که باید از تایلند دیدن کنید روبرو می شوید.

سفر به تایلند، سرزمین ناشناخته ها ، معرفی جاهای دیدنی تایلند

با تور ارزان تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

1) بانکوک بانکوک

بانکوک پایتخت تایلند یک شهر مجنونی است که به سرعت رعد و برق در حال حرکت است و خیلی از جاهای دیدنی تایلند را در خود جای داده ست. من وقتی وارد شهر شدم از این شهر خوشم نیومد اما بعد از زندگی در اینجا چیزهای شگفت انگیز زیادی را دیدم. اینجا همواره جایی برای رفتن وجود دارد، غذاهای اینجا شگفت انگیزند و حتماً از غذاهای خیابانی و محلی بهره ببرید و همینطور مهمانی ها و جشن های اینجا شگفت انگیز هستند. محلی ها خیلی دوست داشتنی هستند و این ها دلایلی است که گردشگران و مهاجرین زیادی در اینجا زندگی مینمایند. اینجا یک شهر بینالمللی است و شما هیچ وقت از اینجا بودن خسته نمی شوید.

2) سواحل گرمسیری

بعضی از سواحل و جزایر این کشور از بهترین و زیباترین سواحل جهان هستند و جزو جاهای دیدنی تایلند و جاذبه های گردشگری تایلند. یک تصویر از هزاران کلمه با ارزش تر است و این تصویر بجای استفاده از هر کلمه ای گویای همه چیز است. بعضی از جزایر تایلند که مورد علاقه من هستند عبارتند از : Ko Lipe, Ko Lanta, Ko Samet و Ko Phangan (جایی که شما میتوانید جشن های معروف ماه کامل را پیدا کنید) .

3) جنگل های سرسبز

پیاده روی در شمال این کشور شما را با مناظر زیبایی از جنگل های گرمسیری سرسبز، حیات وحش و قبایل مختلف و حس کردن طبیعت روبرو میکند که همگی جزو جاهای دیدنی تایلند و جاذبه های گردشگری تایلند هستند. پیاده روی در اطراف چانگ رای در کا یا [Khao Ya] میتواند از بهترین انتخاب ها باشد. در اینجا غارها و سنگهای آهکی زیادی را خواهید دید. بنابراین در سفر به تایلند، جنگل نوردی فراموش نشود.

4) حیوانات شگفت انگیز

شما حیوانات زیادی در همه جای این کشور خواهید دید، از ماهی ها در دریا و فیل ها در خشکی تا پرنده ها در آسمان. این کشور داری گونه های گسترده ای از حیوانات است. بیشتر مردم به اینجا می آیند تا به قواصی و ماهی های استوایی را تماشا نمایند. اما حیوانات زیادی نیز در خشکی برای دیدن وجود دارد. مخصوصا اگر شما به پرندگان علاقه مند باشید. کاوش در جنگل هایی مثل پارک Khao Yai یا قواصی در Ko Tao بهترین راه برای دیدن گونه های اصلی جانوری در این کشور است. همچنین میتونید با کار کردن در اردوگاه حفاظت شده نزدیک چیانگ مای از سوء استفاده از فیل ها جلوگیری کنید. اما بهتر است در سفر به تایلند، تنها از موسسات مجاز نگه داری از حیوانات و پناهگاه های ایمن برای حیوانات، دیدن کنید.

5) غذاهای خوشمزه

غذاهای تایلندی به خوشمزه بودن در تمام جهان معروف هستند و شما میتونید شرط ببندید که خوشمزه تر از این غذاها در جایی دیگر وجود ندارد. غذاهایی که فروشندها در خیابان ها به شما می دهند از خوش طعم ترین و تندترین غذاهای تایلند است. فقط کافی است که غرفه های شلوغ و پرجمعیت را برای پیدا کردن بهترین غذاها پیدا کنید. تایلند بدون غذاهاش مانند این است که فرانسه بدون نوشیدنی هاش باشد. بنابراین در سفر به تایلند، حتما غذاهای تایلندی را هم انتخاب کنید.

6) آثار تاریخی

محل های مانند Sukothai وLopburi و Ayutthaya به عنوان پنجره ای به تاریخ دور تایلند است که خرابه هایی با چندین قرن قدمت هستند اما جزو جاهای دیدنی تایلند و جاذبه های گردشگری تایلند. دیدن خرابه های باستانی نشانی از زمانی است که این کشور بر کومر و برم ها حکومت میکرده است و زمانی که آن ها بر این کشور حکومت میکرده اند. بنابراین بازدید از آن ها در سفر به تایلند، از قلم نیاندازید.

7) قواصی

این کشور بعضی از بهترین مکان های قواصی را در جهان دارد که جزو جاهای دیدنی تایلند و جاذبه های گردشگری تایلند هستند. قواصی در نزدیکی Phuket و Ko Tao ، جزایر Similian و جزایر Surin که به داشتن ماهی های رنگارنگ و مرجانی معروف هستند. این کشور همچنین یکی از ارزان ترین مکان های جهان است که متونید به راحتی قواصی را یاد بگیرید. این کشور هزاران پیشنهاد برای خوشگذرانی و اوقات فراغت به شما هدیه میدهد. بنابراین در سفر به تایلند، تجربه غواصی فراموش نشود.

منبع: همگردی
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 566

به "سفر به تایلند، سرزمین ناشناخته ها ، معرفی جاهای دیدنی تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به تایلند، سرزمین ناشناخته ها ، معرفی جاهای دیدنی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید