قابلیت لمس نمایشگر گلکسی اس 20 فن ادیشن مختل شد

به گزارش تور آلمان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، چندی قبل موبایل سامسونگ گلکسی اس 20 فن ادیشن با قیمتی ارزان تر از نسخه های رده بالای این سری به بازار عرضه شد.

قابلیت لمس نمایشگر گلکسی اس 20 فن ادیشن مختل شد

هرچند این دستگاه ویژگی های جالب زیادی دارد اما برخی خریداران آن از اختلالاتی در قابلیت لمس نمایشگر خبر داده اند. بسیاری از کاربران این دستگاه تجربیات خود را در وب سایت ردیت به اشتراک گذاشته اند. برخی از آنها گزارش هایی درباره مسائل مربوط به قابلیت لمسی این دستگاه را گزارش کرده اند. در برخی موارد به عدم واکنش دستگاه نسبت به ضربه یا کشیدن انگشت اشاره شده است.

همچنین در برخی گزارش ها اشاره شده دستگاه وقتی که در دست نگه داشته می شود یا هنگام استفاده عادی، به طور اتوماتیک وارد حالت جیب می شود. با فعال شدن این ویژگی، هنگامیکه دستگاه در جیب کاربر قرار می گیرد، از فعال شدن قابلیت های مختلف آن و کلیک های اشتباهی روی نمایشگر جلوگیری می شود.

با توجه به تنوع چالش های به وجود آمده به نظر می رسد ریشه آنها یک باگ نرم افزاری باشد که می توان در مدت کوتاهی آن را ترمیم کرد. با این وجود اگر نمایشگر برخی دستگاه ها ایراد داشته باشد، باید جایگزین شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1466

به "قابلیت لمس نمایشگر گلکسی اس 20 فن ادیشن مختل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت لمس نمایشگر گلکسی اس 20 فن ادیشن مختل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید