محرومیت بازیکن فوتسال زنان به علت اهانت به داور

به گزارش تور آلمان ارزان، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون فوتبال، بازی دو تیم غفاری تاکستان و پیکان از رقابتهای لیگ برتر جوانان برگزار گردید و امیر شلوبری، مربی و رضا حمیدی، سرمربی تیم غفاری تاکستان به علت بدرفتاری به داور و ایراد صدمه بدنی عمدی نسبت به آنان که منجر به صدور دستور موقت شد، هر کدام به مدت 3 ماه محرومیت با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت از همراهی تیم و ورود به ورزشگاههای کشور منفردا به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی که با صدور این رای از دستور موقت صادره برطرف اثر می گردد.

محرومیت بازیکن فوتسال زنان به علت اهانت به داور

با توجه به عدم حضور تیم پالایش گاز ایلام در ملاقات برابر مقابل شهرداری سیرجان از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان، کمیته انضباطی ملاقات فوق را سه بر صفر به سود تیم شهرداری سیرجان بیان کرد و تیم پالایش گاز مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم مقاومت تهران به علت مسئول شناخته شدن در عدم برگزاری مسابقه برابر تیم ملوان انزلی از رقابتهای لیگ های پایه کشور کمیته انضباطی نتیجه این مسابقه را سه بر صفر به سود تیم ملوان انزلی صادر کرد و تیم مقاومت به پرداخت مبلغ 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ملاقات دو تیم ملی حفاری و مس رفسنجان از رقابتهای لیگ برتر فوتسال بانوان 3 آذرماه برگزار گردید و مهسا کمالی، بازیکن تیم مس رفسنجان به علت اهانت به داور مسابقه دو جلسه محروم و 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. بعلاوه تیم مس رفسنجان به علت بد رفتاری نیمکت نشینان به مقام رسمی مسابقه 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بازی دو تیم قصر نشاط ایرانیان بهبهان و فولاد مبارکه از رقابتهای لیگ دسته اول امید فوتسال برگزار گردید و محمد حجت، سرمربی قصر نشاط به علت بدرفتاری به داور مسابقه به 3 جلسه محرومیت از همراهی تیم و 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2260

به "محرومیت بازیکن فوتسال زنان به علت اهانت به داور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت بازیکن فوتسال زنان به علت اهانت به داور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید