تور روسیه: مسکو فقط شهر نیست: با برترین جاذبه های طبیعی مسکو آشنا شوید

به گزارش تور آلمان ارزان، جاذبه های طبیعی مسکو

مسکوی زیبا را بیشتر ما با جاذبه های فرهنگی و تاریخی، خیابان های سنگفرش شده و رستوران های دلچسبش می شناسیم. اما یکی از چیزهایی که بیشتر گردشگران آن را نادیده می گیرند، جاذبه های طبیعی مسکو است که بسیار هم دوست داشتنی هستند. شما اگر از طبیعت دوستان هستید، دوست دارید در پارک های زیبا قدم بزنید و دلتان می خواهد کمی از شهرهای مدرن جدا شوید، با خبرنگاران همراه شوید تا جاذبه های طبیعی مسکو را شناخته و در سفر به این شهر، از آن ها بازدید کنید.

تور روسیه: مسکو فقط شهر نیست: با برترین جاذبه های طبیعی مسکو آشنا شوید

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

پارک ها و باغ ها

پارک کولومنسکویه | Kolomenskoye Park

گذراندن یک روز در پارک کولومنسکویه، یکی از منطقه ها سابق سلطنتی مسکو، روش بی نظیری برای تجربه همزمان فرهنگ، معماری، طبیعت و حیات وحش است. این پارک در یک روستای باستانی قرار گرفته که هر گوشه و کنار آن تاریخی نهفته دارد. در این پارک می توانید از طبیعت چشمگیری تماشا کنید. دره گلوسو (Golosov Ravine) شامل چند سنگ معروف و مقدس است که حتما باید در این پارک از آن تماشا کنید. درختان سیب و بلوط و چشم اندازهای حیرت انگیزی که به وسیله رودخانه های Dyakovskaya، Kolomenskoye و Zhuzha ساخته شده، همگی شما را غرق خود می نمایند. در پایین کولومنسکویه، رودخانه زیبای موسکوا جریان دارد. چشم انداز ای خیره نماینده دیگر هم شاهکار اصلی انسانی این جاذبه، کلیسای عروج مسکو است.

پارک سوکولنیکی | Sokolniki Park

این پارک در منطقه ای با همان نام قرار گرفته و نام و معروفیت خود را از تزار الکسیس یکم روسیه گرفته است. امروزه، پارک سوکولنیکی بیشترین زندگی طبیعی حیات وحش قرن 18 میلادی را حفظ می نماید و شامل بخش های زیادی به ویژه برای اهداف سرگرمیی است. اطراف پوشش درونی (سدر، بلوط، مارچوبه، لیمو، افرا، گردو و بعلاوه ده ها گونه پرنده، سنجاب، خرگوش و نهنگ راسو)، کاخ ورزشی سوکولنیکی، رستوران ها و کافه هایی هستند که می توانید پس از چندین ساعت پیاده روی در پارک، از آن ها استفاده کنید.

باغ نسکوچنی | Neskuchny Garden

نسکوچنی در نیمه اول قرن نوزدهم ساخته شده و قدیمی ترین پارک (بخشی از پارک گورکی) در مسکو است. این مجذوب کنندهیت به این خاطر منحصر به فرد است که فرهنگ بومی روسی (با داشتن تئاتر سبز، خانه سابق Count Orlov و پل های قوسی قدیمی) را با ساختارهای طبیعی و گونه های نادر پرندگان و حیوانات ترکیب نموده است. گلخانه ای با گیاهان و میوه های عجیب و غریب نیز اینجا وجود دارد. بنابراین، یک روز در باغ نسکوچنی برابر است با لذت بردن از تمام حواس خود و هر آنچه که شما از یک باغ طبیعی می خواهید.

پارک گورکی | Gorky Park

پس از مکان های بسیار اختصاص داده شده به فرهنگ، تاریخ و معنویت، زمان آن است که یکی از جاذبه های طبیعی مسکو به طور کامل به سرگرمی و آرامش بخشی بازدید نمایندگان اختصاص داده گردد. پارک مرکزی فرهنگی و اوقات فراغت گورکی، منطقه ای طبیعی است که در سال 1928 افتتاح شد و یک جاذبه طبیعی مناسب برای هر زمان از سال است. فضاهای مختلفی از این پارک، به فعالیت های ورزشی (اسکی روی یخ، هاکی، ایروبیک و غیره) اختصاص داده شده، یک سینمای فضای باز در اینجا وجود دارد و فضاهای ایجاد شده دیگری برای خانواده ها و مخصوصا بچه ها فراهم شده است تا یکی از برترین تجربه های خود در سفر به روسیه را پارک گورکی به شما ارائه دهد.

پارک ملی لوسینی اوستروف | Losiny Ostrov National Park

اولین پارک ملی روسیه، لوسینی اوستروف است که یکی از برترین جاذبه های طبیعی مسکو نیز محسوب می گردد. این پارک دارای 3 بخش است: یکی که همواره برای عموم باز است و در آن بسیاری از روش ها و لوازم سرگرمیی را پیدا می کنید؛ یکی که برای تعلیم و تعطیلات بنا شده و دارای قواعد خاصی برای بازدید است و بزرگترین آن ها، محافظت شده است و برای عموم قابل بازدید نیست. تور از پارک به شما امکان می دهد که ویژگی های منحصر به فرد زیستگاه طبیعی روسیه، از جمله چمن زار ها، جنگل های مخروطی و پهن برگ و بیش از 200 گونه حیوانی را مشاهده کنید.

تپه ها

تپه پوکلونایا | Poklonnaya Gora

تپه پوکلونایا واقع در حومه غربی مسکو است و بسیاری آن را به عنوان برترین جاذبه طبیعی می دانند که منعکس نماینده تاریخ باشکوه و مجذوب کننده روسیه است. تپه پوکلونایا شامل پارک پیروزی (موزه در فضای باز اختصاص داده شده به دو جنگ میهنی 1812 (با فرانسه) و جنگ کبیر میهنی 1941 - 1945 (با آلمان نازی) می باشد. این فضاها مجموعه ای گسترده از بناهای تاریخی، ستون ها و مجسمه های پر زرق و برق هستند که کاملا در محیط طبیعی یکپارچه شده و به شما این امکان را می دهد که همزمان با لذت بردن از فضا به یادگیری بپردازید.

تپه اسپارو | Sparrow Hills

اسپارو هیلز که قبلا به عنوان لنین هیلز شناخته می شد، در سمت راست رود موسکوا واقع شده است. این تپه که یکی از مرتفع ترین جاذبه های مسکو می باشد، جای خوبی برای تماشا کل شهر و نقاطی نظیر موارد زیر است:

  • پیچ و خم های رود موسکوا
  • استادیوم لوژنیکی
  • گنبدهای کلیساهای کرملین و کلیسای جامع جامع عیسی منجی

دو مورد از جاذبه هایی که در اینجا وجود دارند، دانشگاه و کلیسای ترینیتی هستند. تپه اسپارو (به معنی گنجشک) جای بسیار خوبی برای دوری از فضای شلوغ و پر جنب و جوش شهر است تا بتوانید برای چند ساعتی هم که شده با خود خلوت نموده و در ارتفاع به اتفاقات خوب فکر کنید. این مورد از جاذبه های طبیعی مسکو را هر زمان که ببینید، چه صبح، چه ظهر و چه شب، بسیار عالی خواهد بود چشم اندازی متفاوت را به شما ارائه خواهد داد. یکی از مجذوب کنندهیت های آن، گردشگران معروفی است که همواره آن ها را اینجا می بینید: دوچرخه سواران مسکو. اینجا نقطه مورد علاقه آن ها برای جمع شدن و صحبت کردن است و به نظر می رسد که همه دوچرخه سواران شهر اینجا هستند. اگر شما منتظر تجربه های این چنینی هستید، حدودا ساعت 9 شب خود را به اسپارو هیلز برسانید.

منبع: kremlintour.com

منبع: الی گشت
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2210

به "تور روسیه: مسکو فقط شهر نیست: با برترین جاذبه های طبیعی مسکو آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: مسکو فقط شهر نیست: با برترین جاذبه های طبیعی مسکو آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید