راهنمای جامع تایلند

به گزارش تور آلمان ارزان، تایلند یکی از زیباترین کشورهای قاره آسیا برای بازدید از جاذبه‎هایی است که کمتر کسی در طول عمر خود مشاهده کرده است. در این مقاله شما را بیشتر با کشور تایلند آشنا خواهیم کرد.

راهنمای جامع تایلند

تاریخ تایلند شاهد ظهور و سقوط بی شماری از سلسله‌ امپراتوری ها بود. تایلندی که امروز شناخته شده است، نتیجه پیشرفت های 3 پادشاه (لان نا، سوخوت های و فایاو) در قرن 13 می باشد. در قرن 14 و 15 شاهد استقرار پادشاه ایوتایا تا سقوط برمه در 1569 بوده، تا اینکه دوباره این پادشاهی در سال 1760 شکل گرفت که نهایتا آخرین سقوط در 1767 اتفاق افتاد. سلسله‌ چاکری فعلی در سال 1782 زمانی که فرایا به عنوان پادشاه (راما اول) شکل گرفت. پادشاه جدید به پایتخت کشور یا همان بانکوک سفر کرد و روزگار باقی‌ عمر را در آنجا سپری کرد. پادشاه فعلی راما 11 طولانی ترین حکومت را در طول تاریخ تایلند، که از سال 1946 آغاز شده به خود اختصاص داده است. در تور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی  بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

تایلندی‌ها اصولا در آخر جلسات با مهمانان غربی دست می دهند. اما سنت آنها این است که برای خوش آمد گویی با دستان بسته تعظیم می کنند. راهبان بودایی همیشه برای خوشامد گویی از این روش پیروی می کنند.

خانواده‌های سلطنتی تایلند اغلب با آئین مذهبی مورد احترام قرار می گیرند. لازم به ذکر است که این مساله برای تایلندی‌ها بسیار حائز اهمیت است و گردشگران تور تایلند نیز باید به آن احترام بگذارند.

نشان دادن خشم در مکان‌های عمومی رفتار بسیار بدی تلقی‌ می شود و از نظر آنها این رفتار بسیار بی‌ نزاکت و زشت است. همچنین روابط آزاد زن و مرد در خیابان نیز خوشایند نیست. لمس کردن و نوازش سر کسی‌ بی‌ ادبی به شمار می‌رود. از دیگر موارد می توان به در آوردن کفش قبل از ورود به خانه و معبد اشاره کرد. به طور گسترده پوشیدن لباس رسمی قابل قبول است.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 789

به "راهنمای جامع تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای جامع تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید