معرفی شرکت معتبر لوله بازکنی تهران با خدمات شبانه روزی

به گزارش تور آلمان ارزان، خدمات لوله بازکنی تهران با تیم مجرب و تجهیزات پیشرفته در خدمت شما است. اگر در تهران با مشکل گرفتگی لوله روبرو شدید کافیست به وبسایت https://loolebazkoni.com مراجعه کنید.

معرفی شرکت معتبر لوله بازکنی تهران با خدمات شبانه روزی

لوله بازکنی، مجموعه ای از تیم کارشناسان متخصص هستند که در سطح شهر به صورت شبانه روزی فعالیت دارند. این تیم با استفاده از تجهیزات پیشرفته و روش های حرفه ای، قادر به حل مسائل گزفتگی لوله ها در منازل و ساختمان های تجاری هستند. برای دسترسی به خدمات لوله بازکنی تهران کافیست به وبسایت loolebazkoni.com مراجعه کنید. لوله بازکنی نوین یکی از شرکت های مورد اعتماد در ارائه خدمات شبانه روزی و با کیفیت است.

خدمات لوله بازکنی تهران با روش های تضمینی و بدون تخریب

گرفتگی لوله های فاضلاب تأثیر مخربی بر سیستم لوله کشی خانه شما دارد. رفع گرفتگی خط فاضلاب احتیاج به لوله بازکن حرفه ای دارد. اگر مشکل گرفتگی را نادیده بگیرید و آنالیز آن را به تاخیر بیاندازید، هزینه های تعمیر به مراتب بالاتر می رود. انبوهی از زباله ها، ریشه درختان یا لوله های قدیمی در معرض خطر ریزش می توانند عواقب پرهزینه ای را برای شما در بر داشته باشند. بنابراین بهتر است در تشخیص علائم و نشانه های گرفتگی فاضلاب به موقع اقدام کنید. سرویسکاران به صورت شبانه روزی و کاملا رایگان از مسائل لوله و فاضلاب بازدید می نمایند. در هر کجا که هستید کافیست با یک تماس از سرویس دهی خوب ما بهره مند شوید.

نحوه ارائه خدمات در شرکت لوله بازکنی تهران

  • بازرسی رایگان از مسائل لوله فاضلاب

  • مشاهده گرفتگی لوله با دوربین آندوسکوپی

  • فنر زنی با روش های کارآمد

  • پاکسازی و رسوب زدایی لوله ها

  • حذف مواد لجنی و فضولات

  • تضمین خدمات با نهایت کیفیت

چگونه گرفتگی لوله را تشخیص دهیم ؟

به احتمال زیاد ممکن است مشکل گرفتگی لوله به یک لوله کشی یا اشکال فنی محدود گردد. تغییرات فشار آب نیز می تواند منجر به تغییرات در تخلیه چاه توالت گردد.

  • تخلیه آهسته در چندین لوله فاضلاب :

هنگامی که چندین لوله فاضلاب به آرامی تخلیه شوند، آب به آرامی از لوله کشی خانه خارج می گردد.

در این مواقع لوله های سینک، توالت، وان و لوله های حمام نیز تحت تأثیر قرار می گیرند. با گرفتگی چاه توالت آب و زباله به منزل وارد می گردد. در نهایت منجر به آسیب لوله ها و ویروس ها گردد. اگر لوله ماشین لباسشویی باعث سرریز شدن سینک یا توالت در نزدیکی آن باشد، ممکن است مسئله ای در خط فاضلاب اصلی باشد.

  • شنیدن صدای قل قل آب از لوله:

صدای قل قل در سینک اغلب به دلیل گرفتگی در لوله تخلیه ایجاد می گردد. ممکن است هنگام روشن کردن ماشین لباسشویی یا کشیدن سیفون توالت، از لوله صدای قل قل آب را بشنوید. ریشه درختان، گرد و غبار به آرامی به وسیله اتصالات و منافذ کوچک به خطوط فاضلاب راه می یابند و تکه هایی از زباله و فضولات را جمع می نمایند و به تدریج مسدود می شوند.

استشمام بوی نامطبوع از خطوط فاضلاب:

خطوط فاضلاب آغاز به پخش بو می نماید. اگر لوله های توالت، سینک یا حمام شما بوی بدی بدهد، چاه فاضلاب به درستی تخلیه نمی گردد. به طور معمول، تمام ضایعات و بوهای مربوط به طور مداوم در مسیرلوله های فاضلاب جریان پیدا می نماید. در این مواقع نیز احتمال شکستگی یا خرابی لوله فاضلاب وجود دارد. توصیه می گردد بایک لوله بازکن ماهر مشورت کنید تا در اسرع وقت لوله های فاضلاب را تعمیر و تعویض کند.

  • کثیفی و آلودگی حیاط :

باران نباریده است اما حیاط، گل آلود و کثیف است. این نشانه آسیب و شکستگی خط فاضلاب در زیر زمین است. بعلاوه ممکن است متوجه شوید که گیاهان در فضای محوطه ضخیم تر و سرسبزتر از حد معمول هستند. علف ها و سایر گیاهان می توانند از مواد مغذی وارد شده به فاضلاب تغذیه نمایند.

لوله بازکنی نوین مجهز به آخرین تکنولوژی در رفع گرفتگی لوله ها

لوله بازکنی نوین مجهز به ابزارها و تکنیک ها برای تمیز کردن فاضلاب و پاکسازی گرفتگی توالت در سراسر تهران است. لوله بازکن های ماهر ما می توانند دلیل اصلی گرفتگی سینک، توالت، وان حمام و زهکشی کف را رفع نمایند. سرویسکاران به موقع می رسند و به سرعت مشکل را تشخیص می دهند و راهکار هایی ارائه می دهند که برای همواره آن را رفع می نماید. ما همواره قیمت های ارزانی برای تمیز کردن فاضلاب و تعمیر خط فاضلاب البته با کیفیت بالا را ارائه می دهیم. برای درخواست نیرو با شماره 50 20 170 0910 - 69 00 619 0919 تماس بگیرید تا مستقیماً با سرویس کاران ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

فنر برقی چه مزایا و معایبی در بازکردن گرفتگی لوله دارد ؟

فنر زدن با فنر برقی یک روش ساده و قدیمی در رفع گرفتگی لوله است. در این روش از یک فنر انعطاف پذیر و مارپیچی برای پاکسازی لوله ها استفاده می نمایند. فنر پس از اتصال به دستگاه ژنراتور با یاری سه نظام و دینام، درون لوله با سرعت بالا می چرخد. انتهای فنر، ضایعات و لجن را از مسیر لوله خارج می نماید. فنر برقی قابلیت اتصال و یاری سر فنر مانند رسوب تراش، گرفتگی های شدید و رسوبات سخت را از داخل لوله حذف می نماید. این ابزار نسبت به دستگاه های امروزی رفع گرفتگی و پاکسازی لوله را در زمان بیش تری انجام می دهد. در نهایت هم باعث کثیف شدن فضا یا آسیب به لوله می گردد.

روش های بهینه لوله بازکنی با حداقل کثیف کاری

تمیز کردن فاضلاب، موادی مانند زباله های غیرقابل تجزیه یا چربی و لجن انباشته را از لوله پاکسازی می نماید. لوله بازکنی نوین از دستگاه هایی مانند پمپ تراکم، دستگاه مکش و واترجت برای پاکسازی لوله استفاده می نماید. پمپ تراکم ابزاری کارآمد و موثر در گرفتگی های توالت فرنگی و لوله های چدن است. این ابزار در زمان کم و با سرعت بالا، مواد لجنی را از مسیر لوله خارج می نماید. واترجت یکی دیگر از ابزارهای به روز با قدرت موتور قوی و فوق العاده است. با این روش کثیف شدن محیط به حداقل می رسد و گرفتگی های شدید لوله فاضلاب، به راحتی رفع می گردد.

قیمت لوله بازکنی تهران چگونه مشخص می گردد؟

قیمت لوله بازکنی با توجه به نوع ابزار یا مواد مصرفی، سختی گرفتگی، تعداد گرفتگی ها و زمان بر بودن رفع گرفتگی لوله متغیر است.

گرفتگی لوله سینک : در این مورد لوله بازکن های ما اقدام به تمیز کردن و پاکسازی لوله می نمایند و اگر احتیاج به تعویض سیفون یا اتصالات باشد، هزینه ای جداگانه باید پرداخت گردد.

گرفتگی چاه توالت : رفع گرفتگی توالت معمولی و فرنگی با یکدیگر فرق دارد و در هر کدام از ابزار و دستگاه های مخصوصی استفاده می کنیم. گاهی مسائل دیگری نیز بوجود می آید؛ مانند تعمیر اجزای داخلی سرویس بهداشتی، نصب و تعمیر فلاش تانک و در بعضی مواقع احتیاج به برداشتن توالت فرنگی که انجام هر کدام از این خدمات جانبی، با هزینه ای معقول و با توافق مشتری صورت می گیرد.

گرفتگی وان و لوله حمام : اگر دلیل گرفتگی با مو و یا کف صابون باشد، هزینه این قبیل خدمات با توجه به تعرفه اتحادیه دریافت می گردد.

گرفتگی فاضلاب اصلی : مجموعه ما با توجه به علائمی مانند بوی فاضلاب، نشتی لوله های فاضلاب می تواند گرفتگی و مسائل لوله کشی را در خط فاضلاب اصلی پیدا کند که در این خصوص نیز هزینه با توجه به تعداد رفع گرفتگی لوله ها دریافت خواهد شد.

منبع : https://loolebazkoni.com

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 خرداد 1402 بروزرسانی: 17 خرداد 1402 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2471

به "معرفی شرکت معتبر لوله بازکنی تهران با خدمات شبانه روزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شرکت معتبر لوله بازکنی تهران با خدمات شبانه روزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید