مقاله: آشنایی با لکسوس nx200t و قابلیت های مهم این خودرو

به گزارش تور آلمان ارزان، در صورت آن که سیستم انتقال قدرت خودروی لکسوس nx200t در حالت چهار چرخ متحرک تعریف گردد، می توان شتاب صفر تا صد بهینه تری را توسط این خودرو تجربه کرد. به بیان دقیق تر در این حالت مدت زمانی حدود 7 ثانیه طول می کشد تا این خودرو از حالت سکون و سرعت صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت دست یابد. این در حالی است که اگر سیستم انتقال قدرت این خودرو در حالت دیفرانسل جلو تعریف گردد، مدت زمان مذکور یعنی شتاب صفر تا صد، رقمی معادل 7.2 ثانیه خواهد بود.

مقاله: آشنایی با لکسوس nx200t و قابلیت های مهم این خودرو

با این حال در شاخص متوسط میزان مصرف سوخت به شکل سیکل ترکیبی، تفاوت هایی میان دو حالت دیفرانسیل جلو و هر چهار چرخ متحرک خودروی لکسوس nx200t وجود دارد. به طور کل در حالت دیفرانسیل جلوی این خودرو شاهد مصرف سوخت نسبتا کمتری هستیم و این رقم در حدود 9.4 لیتر به ازای پیمودن هر 100 کیلومتر مسافت برآورد می گردد. حال آن که رقم مذکور در نسخه هر چهار چرخ متحرک این خودرو به رقم 9.8 لیتر به ازای پیمودن هر 100 کیلومتر مسافت افزایش می یابد.

شاید بتوان بخش عمده تفاوت های موجود میان تیپ استاندارد و تیپ اف اسپورت خودروی لکسوس nx200t را در امکانات و قابلیت های انگشت شماری خلاصه کرد که در تیپ اف اسپورت این خودرو وجود دارد و در تیپ استاندارد آن یافت نمی گردد. مواردی که می توان آنها را به وجود صندلی های اسپورت، رینگ های 18 اینچی، اهرم های تعویض دنده که در پشت غربیلک فرمان جا خوش کرده اند و پدال های آلومینیومی در تیپ اف اسپورت این خودرو محدود دانست. همچنین تیپ اف اسپورت خودروی لکسوس nx200t به سیستم تعلیق و کمک فنرهای بهینه شده اسپورت نیز مجهز است. در واقع تفاوت امکانات و قابلیت های موجود در دو تیپ یاد شده از این خودرو تنها به همین مواردی که ذکرشان رفت، منحصر می گردد.

منبع مقاله: آشنایی با لکسوس nx200t و قابلیت های مهم این خودرو

انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2065

به "مقاله: آشنایی با لکسوس nx200t و قابلیت های مهم این خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با لکسوس nx200t و قابلیت های مهم این خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید