منصوریان: هنوز راستا سختی برای صعود داریم، آذری آدم زیاده خواهی است

به گزارش تور آلمان ارزان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید کار این تیم در گروه A لیگ قهرمانان آسیا هنوز تمام نشده است.

منصوریان: هنوز راستا سختی برای صعود داریم، آذری آدم زیاده خواهی است

به گزارش خبرنگاران، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری بعد از بازی با الوصل بیان نمود: افتخار می کنیم که توانستیم پرچمدار پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم و این امانت را یک پله جلوتر ببریم. بازی خیلی با کیفیت بود. در یک قسمت هایی از بازی تفاوت هایی در تیم حریف دیده می شد. بازیکن شماره هفت آن ها عالی بازی می کرد. بازیکنان ما خیلی کوشش کردند. توکل کردن به خدا می تواند هر سدی را از جلوی پا بردارد. راستا ما هنوز تمام نشده است. امیدوار بودیم که الزورا، النصر را شکست بدهد اما النصر پیروز آن بازی شد. گروه ما هنوز شرایطی را ندارد که من بگویم صعود ما قطعی است. ما هنوز راستای سخت داریم. به استان اصفهان و فوتبال ایران تبریک می گویم. این برد را صمیمانه به کارگران ذوب آهن تقدیم می کنیم. امروز غمگین بودم که مبادا یار دوازدهم مان را گم کنیم. دست هوادارانی که در استادیوم بودند را می بوسم. امروز احساس کردیم واقعاً یک بازی خانگی برگزار می کنیم. از بازیکنانم راضی هستم و به این جوانان افتخار می کنم.

منصوریان با اشاره به اینکه نتیجه دو بر صفر نتیجه خطرناکی است بیان نمود: در این موقعیت تیم شما مراقبت کمتری می نماید. در صحنه هایی می توانستیم مالک بازی باشیم و راحت می توانستیم 3 گل دیگر بزنیم. شاید 3 گل دیگر باعث غرور کاذب ما می شد و تقدیر ما این نبود. معتقدم وقتی حریف به شما اجازه می دهد هر کاری بکنید باید با احترام به حریف مالکانه باز کنید و موقعیت ایجاد کنید. از بازیکنانم یک مقدار عصبانی بودم چون ما باید به ریتم مان می رسیدیم. حدادی فر نقشش را به نحو احسن انجام داد. او نعمتی برای ما است. در دو سالی که در نفت بودم ایمان مبعلی را در ترکیب داشتم که شبیه حدادی فر. شخصیتی که می خواهید از تیم بگیرید باید اول آن را به کاپیتان تیم تان بدهید. منظورم آن احساس امنیت و آرامش است. با توجه به خصوصیات اخلاقی خدادی فر که از معدود فوتبالیست های خوب به لحاظ اخلاقی است این شانس را به مربی می دهد که کنترل رختکن هم در کنترل بزرگترهای تیم باشد. ما با حدادی فر ریکاوری خوبی انجام می دهیم و نمی خواهیم او بهترین بازیکن تمرین ما باشد و می خواهیم بهترین بازیکن زمین ما باشد.

او در خصوص پرسپولیس و استقلال هم بیان نمود: آرزو می کنم دیگر نماینده های ایران هم شانس صعود پیدا نمایند چون در تعداد سهمیه های ایران در آسیا تأثیرگذار هستند.

او در پاسخ به این پرسش که او چه تغییری در این تیم داده است که مقتدرانه بازی هایش را پیروز می گردد، گفت: آقای آذری آدم زیاده خواهی است. او 17 سال است در رده مدیرعاملی دارد فعالیت می نماید. وقتی کلمه بهترین مدیرعامل که می آید نام او در ذهن می آید. بالادستی های آذری باید یاری نمایند تا برنامه هایی که ما در ذهن برای این تیم داریم عملی بگردد. ذوب آهن در حوزه آکادمیک آمادگی این را دارد که از فوتبال ایران جدا بگردد. ما بازیکنان نوجوان و جوان داریم که می توانند رشد نمایند. ذهنیت ما هرچه باشد احتیاج به حمایت بالادستی ها داریم. باید ببینیم چه منابعی داریم که روی آن برنامه ریزی کنیم. بازیکنی مثل کایو که در تیم الوصل است، هزینه خریدش سه برابر کل بودجه ما است.

سرمربی ذوب آهن افزود: ما در سال دوم در نفت به مشکل شدید اقتصادی برخوردیم. روزهایی بود که ما به جای رفتن به هتل، به خوابگاه می رفتیم. یک تجربه تلخ در زندگی من بود. البته یک تجربه سخت بود که فهمیدم می گردد در روزهای سخت ایستاد. نمی خواهم آن اتفاقات در اینجا هم رخ دهد و مدیر من در فشار اقتصادی بماند. برای همین باید خیلی مواظبت کرد. ما یک خانواده هستیم. با هم تمرین می کنیم و بازی می کنیم، با هم راضی می شویم و با هم غمگین می شویم. به بازیکنانم گفتم نماز شکر بخوانید چون لایق این هستید که زیر این پرچم افتخار آفرینی کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 326

به "منصوریان: هنوز راستا سختی برای صعود داریم، آذری آدم زیاده خواهی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان: هنوز راستا سختی برای صعود داریم، آذری آدم زیاده خواهی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید