هیاهوی خرید در بازار شبانه پات پونگ بانکوک

به گزارش تور آلمان ارزان، بازار شبانه پات پونگ

یکی از جاذبه های پرطرفدار بانکوک بازارهای خیابانی آن است، بازارهایی که با رفتن به آنجا خودتان را در میان شلوغی و همهمه پیدا می کنید، راه می روید و با دیدن مردمان محلی و این همه گردشگر به هیجان می افتید، هر آنچه که فکرش را می کنید در بساط فروشندگان پیدا می کنید و مهمتر از همه بوی غذاهای خیابانی خوشمزه و متنوع است که نمی گذارند لحظه ای حس گرسنگی به شما دست دهد. بازارهای شبانه بانکوک حال و هوای دیگری دارد محیطی چراغانی و نورانی که تا پاسی از شب همچنان برقرار است و انگار خواب ندارد، می خواهیم درباره بازار شبانه پات پونگ حرف بزنیم، خبرنگاران را همراهی کنید.

هیاهوی خرید در بازار شبانه پات پونگ بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

بانکوک شهری است که به خرید معروف است اما به غیر از مراکز خرید مدرن و بازارهای شناور، در هنگام شب نوع دیگری از بازارها در گوشه و کنار شهر برپا می شوند، بازارهایی که با خنک شدن هوا پر از هیاهو و همهمه می شوند و لامپ های رنگی و چراغانی های خاصش بر جذابیتش می افزاید. بازار شبانه پات پونگ (Patpong) را شاید بتوان معروف ترین بازار شبانه بانکوک در بین گردشگران دانست، جایی پر از سوغاتی، لباس و چیزهایی از این دست. بیشتر فروشندگان حول و حوش ساعت 6 عصر بساط خود را برپا می نمایند و بین ساعت 10 شب تا نیمه شب تعطیل می شوند.

در اینجا می توانید چیزهایی مثل سوغاتی، تی شرت، اجناس فیک، انواع وسایل دست ساز هنری و … را تهیه کنید. برای هر چیزی که می خرید تا می توانید چانه بزنید چون قیمت ها بسیار بالاست و بیشتر وقت ها فروشنده ها قیمت ها را تا دو تا سه برابر بالاتر می برند شاید یکی از دلایلش این باشد که اغلب کسانی که به این بازار می روند چندان با قیمت ها و تخفیف گرفتتن آشنایی ندارند به همین خاطر فروشنده ها سعی می نمایند چیزی را که مثلا فقط 10 دلار قیمت دارد به قیمت 50 دلار بفروشند اما مسافران باتجربه تر چانه می زنند و تا می توانند تخفیف می گیرند.

پات پونگ از بازارهایی است که بیشتر گردشگران از آن دیدن می نمایند، این بازار که در ناحیه سیلوم قرار گرفته است همواره پر از گردشگران خارجی و افراد محلی است که برای دیدن حال و هوای بازارهای بانکوک هم که شده خودشان را به اینجا می رسانند. اگر به غذاهای فست فود علاقه دارید در این بازار فست فودی های بین المللی زیادی مثل مک دونالد، KFC و … شعبه دارند که با غذاهای خوشمزه از شما پذیرایی می نمایند، در اینجا غذاهای ایتالیایی و البته غذاهای تایلندی زیادی هم پیدا می گردد. اما جالب ترین قسمت این بازار برای غذا خوردن جایی به اسم سوی تانیا است که در آن رستوران های ژاپنی زیادی در کنار هم قرار دارند و غذاهایش خیلی خوب است.

چیزی که امروز به اسم بازار پات پونگ می شناسید در سال 1946 کارش را شروع کرد زمانی که یک خانواده چینی به اسم پات پونگ پانیچ با قیمتی کمتر از 30 هزار دلار زمین این بازار را خریدند، زمینی که فاصله زیادی از مرکز شهر داشت و فقط در داخلش یک خانه کوچک چوبی بود این خانواه جاده ای را در وسط این زمین ایجاد کردند و در اطراف آن مغازه هایی ساختند و آن ها را اجاره دادند و این گونه شد که این بازار در طول سالیان بزرگ و بزرگ تر شد.

منبع: بانکوک.com

منبع: الی گشت
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 536

به "هیاهوی خرید در بازار شبانه پات پونگ بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیاهوی خرید در بازار شبانه پات پونگ بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید