پارک جنگلی کوهسار یکی از تفریحگاه های معروف تهران است

به گزارش تور آلمان ارزان، سیری در ایران/ براساس آخرین خبر و گزارش های واصله، پارک جنگلی کوهسار یکی از تفریحگاه های معروف تهران است.

پارک جنگلی کوهسار یکی از تفریحگاه های معروف تهران است

پارک جنگلی کوهسار با 5700 هکتار وسعت یک پارک شهری است که در شمال غرب مرکز قرار گرفته و به عنوان بزرگترین پارک جنگلی تهران هم شناخته می گردد. این پارک جنگلی در فصل زمستان محل بسیار مناسبی برای انواع و اقسام تفریحات است. برخلاف چیزی که تصور می کنید، فقط بخش کوچکی از پارک کوهسار جنگل کاری شده و مابقی آن به شکل کوهستانی است.

باوجود اینکه پوشش گیاهی این منطقه محدود است و بجز چند گونه گیاهی خاص چیز دیگری را در این منطقه نمی بینیم اما تفریحات اینجا آنقدر متنوع و زیاد هستند که برای تجربه کردن همه آنها به چند ساعت زمان احتیاج خواهید داشت. ناگفته نماند که این پارک جنگلی برخلاف بقیه پارکهای جنگلی مرکز چندان شلوغ نیست. پس، بیشتر اوقات سال می توانید در این نقطه از مرکز فرصتی را برای خلوت کردن و نوشیدن یک نوشیدنی داغ و لذت بردن از طبیعت زیبا پیدا کنید.

تفریحات هوایی مثل بالن سواری، کایت سواری، پاراگلایدر، پرش با چتر نجات در کنار ورزش هایی مثل موتورسواری در پیست، سوارکاری و بدمینتون فقط بخشی از تفریحات پارک جنگلی کوهسار بوده که توصیه می کنیم آنها را حتما امتحان کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 7 اسفند 1401 بروزرسانی: 7 اسفند 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2430

به "پارک جنگلی کوهسار یکی از تفریحگاه های معروف تهران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک جنگلی کوهسار یکی از تفریحگاه های معروف تهران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید