گشت و گذار چند روزه در توسکانی ایتالیا

به گزارش تور آلمان ارزان، سفر به توسکانی ایتالیا

سفر به توسکانی : توسکانی ایتالیا بیشتر به عنوان ناحیه ای فرهنگی محسوب می گردد و شش میراث جهانی یونسکو در آن وجود دارد: مرکز تاریخی فلورانس، مرکز تاریخی سینا، میدان کلیسای جامع پیزا ، مرکز تاریخی گیمینگنانو ، مرکز تاریخی پینزا و وال دورچا

گشت و گذار چند روزه در توسکانی ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

در این مقاله از وب سایت خبرنگاران شما با منطقه بی نظیر به نام توسکانی آشنا خواهیم کرد که پیشنهاد میدهیم در سفر به ایتالیا حتما از این منطقه دیدنی بازدید کنید.

بلیط هواپیما در طاهاگشت

اگر به کشور ایتالیا علاقه دارید به شهر با زیبایی های بی نظیر و دوست داشتنی که بی شک با آمدن به این کشور نمی توانید توسکانی را از دست دهید مخصوصا که این شهر دارای مکانها و رستوران های زیادی است که در آن پیتزاهای خوشمزه ای سرو می گردد شما می توانید در این مقاله روش دریافت بلیط برای رفتن به توسکانی ، اجاره مکانهای و رستوران های شهر توسکانی ، با فرهنگ و رسوم مردم توسکانی و هزینه های هواپیما و رستوران های مختلف در طی چند روزی که قصد دارید به توسکانی ایتالیا سفر کنید را آشنا شوید تا بتوانید برا سفر خود به این شهر زیبا برنامه ریزی کنید تا سفری راحت و بدون دردسر را به توسکانی داشته باشید . ما را در این مقاله همراهی کنید تا از جاذبه های توریستی توسکانی نیز آشنا شوید و خاطرای خوب از سفر به توسکانی به جا بگذارید.

سفر به ایتالیا همواره جذاب و پر خاطره خواهد بود. برنامه ای برای شما داریم که شامل گردش در شهر و پختن پیتزا و ماجراجویی 6 روزه در توسکانی (Tuscany) و اقامت در ویلایی زیبا در منطقه مشهور چیانتی(Chianti) است، جایی که می توانید از گشت و گذار و پختن پیتزا لذت ببرید.

به خاطر داشته باشید که این پکیج برای حداقل دو نفر طراحی شده است و این یعنی که باید همراه با یک دوست از این سفر لذت ببرید.

سفر شامل چه چیزهایی است؟

بلیط رفت و برگشت اکونومی بهفلورانس

اجاره ماشین با نرخ مناسب برای مدت اقامت، ماشین اتوماتیک هم موجود است.

6 شب اقامت در ویلا کازاگراند (Casagrande)

کلاس آموزش پخت پیتزا در ویلا کازاگراند (Casagrande)

صبحانه

آن چه که باید تجربه کنید

در تاکستان های توسکانی به سوی مهد رنسانس ایتالیا، فلورانس رانندگی کنید.

کلاس پخت پیتزای سنتی، این سفر به ایتالیا را فراموش نشدنی می نماید.

ویلا کازاگراند، خانه ای کامل است که با اسباب و اثاثیه مخصوص یک ویلا از میهمانان خود پذیرایی می نماید.

سفری یک روزه به پیزا (Pisa) داشتهباشید و با برج کج و مشهور آن عکس بگیرید.

سفرتان به ایتالیا چیزی بیشتر از دیدن مجسمه داوود و برج پیزا خواهد بود. از حضورتان در کازاگراند که ویلایی در شهری کوچک در اطراف فلورانس است، لذت ببرید. با ماشینی که کرایه نموده اید می توانید سفرهای یک روزه به هر کجا که دوست دارید، داشته باشید. حومه توسکانی که پر است از هیجان و مناظر بدیع آنها را از دست ندهید؛ شهرهایی مثل سیه نا (Siena)، پیزا (Pisa) و آرتزو (Arezzo).

می توانید یک عصر دل انگیز را هم به کلاس مفرح پیتزاپزی اختصاص داده و شاد باشید.

می توانید این موارد را هم به سفرتان اضافه کنید:

نصف روز گردش در فلورانس

بازدید از پیزا، شهری در حومه توسکانی

روز اول: به فلورانس خوش آمدید

به محض رسیدن به فلورانس، سوار ماشین شده و به ویلا کازاگراند بروید؛ جایی که محل اقامت شما برای شش شب آینده خواهد بود. در منطقه ییلاقی و دوست داشتنی توسکان خواهید بود که مناظری فوق العاده دارد. ماشینی که اجاره نموده اید به شما این امکان را می دهد به مقاصدی سفر کنید که همواره آن ها را در رویاهای خود می دیدید.

ورود به ویلا کازاگراند

ویلاکازاگراند

فیلینه والدارنو(Figline Valdarno) ایتالیا،هتل3 ستاره

این هتل با اسباب و اثاثیه هنری و آرامش عمیقش، به سبک اصیل این شهر است. این هتل که به تازگی بازسازی شده است، به زیبایی مبله شده و تمامی وسایل رفاهی در آن فراهم است. کنار هتل، مجموعه ای قرار گرفته است که شامل استخر سرپوشیده، استخر روباز، سونا، جکوزی، حمام، دوش و مرکز اسپا است. رستوران هتل که زمستان ها در سالن قدیمی و آنتیک مجموعه قرار گرفته است و تابستان ها در حیاط، مخصوص طعم های خوش مزه این شهر است که ترکیبی از غذاهای محلی و بین المللی است.

روز دوم:

فلورانس

ماجراجویی خود در توسکانی را با گردش در شهر فلورانس آغاز کنید که مرکز توسکانی است. در خیابان های سنگ فرش شده، میدان های باشکوه و روی پل های قدیمی شهر قدم بزنید.

در طول راستا، توقفی در میدان قدیمی (Palazzo Vecchio)، میدان سینیوریا (Piazza della Signoria)، برج ناقوس جیوتو (Gioto) و گالری آکادمیا (Accademia) داشته باشید و از آن ها دیدن کنید. فلورانس پر است از ساختمان های تاریخی و هنری و موزه های بین المللی که دیدن آن ها را به شما توصیه می کنیم.

روز سوم:

لوکا

روز خود را با بازدید از شهر تاریخی لوکا (Lucca) آغاز کنید. شهری با معماری رنسانس که پر از مناظر زیبا و چشم نواز و محلی مناسب برای یک سفر یک روزه است.

می توانید عصر به ویلا کازاگراند برگردید و لذت غذای خوشمزه هتل را از دست ندهید.

روز چهارم:

آرتزو

می توانید صبح را استراحت کنید. پس از آن، می توانید با ماشین در شهر بچرخید یا به آرتزو (Arezzo)، یکی از ثروت مندترین شهرهای توسکانی، بروید. این شهر جذاب و پر رمز و راز، برای یک گردش نیم روزی بسیار ایده آل است.

در برگشت به ویلا کازاگراند، از کلاس مفرح پخت پیتزا لذت ببرید.

کلاس پیتزا پزی ویلا کازاگراند

پیتزا

با آموختن مشهورترین و خاص ترین غذای این شهر، تکه ای از ایتالیا را با خود به خانه ببرید. تاریخچه پیتزا و تحولات آن را خواهید فهمید، مراحل آماده سازی خمیر را خواهید دید و می توانید پیتزا را به میل خودتان درست کنید. در پایان، پیتزایی را که خودتان پخته اید، نوش جان خواهید کرد!

روز پنجم:

پیزا

ماشین را برداشته و به پیزا بروید تا برج مشهور و کج آن را از نزدیک ببینید. زمانی را صرف گشت و گذار در میدان مشهور شوالیه (Knights Square) کنید. می توانید بقایای معماری رنسانس و ساختمان های سبک گوتیک(Gothic) را ببینید که در جای جای شهر به چشم می خورند.

روز ششم:

سیه نا

برنامه امروزتان می تواند رانندگی تا سیه نا (Siena) باشد که یکی از زیباترین شهرهای قرون وسطایی ایتالیا است. در میدان دل کامپو (del Campo) قدم بزنید و بعد، از یکی از نفس گیرترین نمونه های کلیساهای رومانسک-گوتیک (Romanesque-Gothic) دیدن کنید: کلیسای جامع سیه نا(Duomo in Siena)؛ که ظاهر خارق العاده و فضاهای داخلی رنگارنگش شما را حیرت زده خواهد نمود.

روز هفتم: خداحافظی با ایتالیا

به فرودگاه فلورانس رفته و ایتالیا را ترک کنید. پیش از سوار شدن به هواپیما، حتما ماشینی را که اجاره نموده اید به دفتر ماشین های اجاره ای برگردانید.

با خاطراتی خوش به خانه پرواز کنید!

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت

منبع: تاپ تراول
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1156

به "گشت و گذار چند روزه در توسکانی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت و گذار چند روزه در توسکانی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید