یوبی سافت: فراتر از خیر و شر 2 یکی از بزرگترین بازی های تاریخ ماست

به گزارش تور آلمان ارزان، بازی فراتر از خیر و شر 2 (Beyond Good and Evil 2) یکی از جاه طلبانه ترین عناوین یوبیسافت(Ubisoft) است. این بازی برای مدت زیادی است که در حال ساخت بوده و شعبه بارسلونا یوبیسافت نیز روی آن کار می نماید. در حال حاضر نیز این شعبه در پی یک رهبر بخش انیمیشن برای کار روی این پروژه است.

یوبی سافت: فراتر از خیر و شر 2 یکی از بزرگترین بازی های تاریخ ماست

در آگهی استخدام این کار نوشته شده:

نکته جالب اینجاست که بازی فراتر از خیر و شر 2 حداقل 5 سال است که در حال ساخت است. حال طبق چیزی که رسانه اعلام نموده این بازی همچنان در مراحل پیش از ساخت واقع شده است. یوبیسافت در سال 2008 میلادی برای اولین بار خاطرنشان کرد که میخواهد دنباله بازی فراتر از خیر و شر را بسازد. بعد از حدود 10 سال سکوت، در مراسم E3 سال 2017 به طور رسمی خاطرنشان کرد که بازی فراتر از خیر و شر 2 در حال ساخت است.

قبل از مراسم E3 سال 2019 یک برنامه کوتاه در خصوص بازی فراتر از خیر و شر 2 برگزار گردید. نکته اینجا بود که در این برنامه خود بازی حضور نداشت. تنها اعلام شد که 5 استودیوی یوبیسافت در حال کار روی آن هستند. در سال 2020 نیز اعلام شد که نتفلیکس (Netflix) در حال ساخت یک فیلم از روی بازی فراتر از خیر و شر است.

همینطور اینکه سازنده بازی بفراتر از خیر و شر خاطرنشان کرد که از استودیوی Montpellier یوبیسافت جدا خواهد شد. او تصمیم دارد تا کار خود را در جای دیگر ادامه دهد. با اینحال رئیس یوبیسافت خاطرنشان کرد که فرایند ساخت بازی فراتر از خیر و شر 2 بسیار خوب است. البته این مسائل روی تأخیر عرضه بازی بی تأثیر نبوده است.

بازی فراتر از خیر و شر 2 برای مدت زیادی در حال ساخت است. به همین علت هواداران نیز از عرضه آن ناامید شده اند. حال یوبیسافت نهایت کوشش خود را نموده تا افراد دنباله بازیفراتر از خیر و شر را از یاد نبرند. امیدواریم این شرکت هرچه زودتر دنباله این بازی دوست داشتنی را عرضه کند.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2302

به "یوبی سافت: فراتر از خیر و شر 2 یکی از بزرگترین بازی های تاریخ ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوبی سافت: فراتر از خیر و شر 2 یکی از بزرگترین بازی های تاریخ ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید