30 مدل لباس مجلسی پلنگی

به گزارش تور آلمان ارزان، راه های زیادی برای اضافه کردن طرح پلنگی به استایل شما وجود دارد. از کیف دستی، کفش، کمربند و روسری گرفته تا انتخاب طرح پلنگی به عنوان بخش اعظم استایل خود و به عنوان لباس مجلسی. در ادامه نکته های کاربردی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت تا شما با اطمینان بیشتری بتوانید لباس مجلسی پلنگی را به عنوان یک استایل کلاسیک و در عین حال شیک برای خود در نظر بگیرید.

30 مدل لباس مجلسی پلنگی

نحوه ست کردن لباس مجلسی پلنگی

  • اگر طرح پلنگی را برای لباس مجلسی انتخاب نموده اید، اجازه دهید نقش اصلی را در استایل شما بازی کند؛ به این معنی که دیگر نیازی به کفش یا کیف دستی با طرح پلنگی ندارید.
  • اگر اهل ریسک نیستید و به دنبال استایلی کلاسیک هستید، برای کیف و کفش به سراغ رنگ های خنثی مانند مشکی، طلایی، نود و یا سفید بروید.
  • لایه بندی کنید، اما لباس مجلسی پلنگی را با طرح های دیگر ترکیب نکنید. یک کت چرم مشکی کوتاه و یا کت سفید بهترین گزینه های موجود روی میز برای شما هستند.
  • هنگام انتخاب لباس مجلسی پلنگی باید این نکته را مد نظر داشته باشید که طرح پلنگی برجستگی ها را تشدید می نماید.

    اکسسوری ها را ساده و محدود انتخاب کنید تا توجه از سمت لباس مجلسی تان برداشته نشود.

30 مدل از زیباترین انواع لباس مجلسی پلنگی

لباس مجلسی پلنگی کوتاه مدل تک آستین شیکمدل لباس مجلسی کوتاه پلنگی با آستین سه ربعیمدل شومیز پلنگی آستین دار ست شده با شلوار مشکیمدل لباس مجلسی حریر بلند پلنگیلباس مجلسی پلنگی آستین دار پوشیدهمدل دامن مجلسی پلنگی شیک و زیبالباس مجلسی بلند پلنگی مدل دور گردنیمدل تاپ مجلسی دور گردنی پلنگی شیک ست شده با دامن سفیدلباس مجلسی بلند پلنگی مدل یک طرفه ست شده با کمربندمدل کت و دامن پلنگی مجلسی شیکمدل بیلرسوت مجلسی پلنگی آستین دارمدل لباس مجلسی پلنگی کوتاهمدل لباس مجلسی پلنگی بلند یقه هفت باز

بیشتر ببینید: 25 مدل لباس مجلسی لمه بلند جدید که باید حتما امتحان کنید!

لباس مجلسی کوتاه پلنگی جدیدمدل شومیز مجلسی پلنگی یک طرفه ست شده با دامن مشکیمدل لباس مجلسی پلنگی ساده و شیکمدل شلوار مجلسی پلنگیلباس مجلسی آستین دار پلنگی کوتاهمدل لباس مجلسی کوتاه پلنگی ساده و شیکلباس مجلسی پلنگی آستین دار مدل شنلیمدل شومیز آستین دار پلنگی ست شده با شلوار جینمدل لباس مجلسی کوتاه پلنگی

بیشتر ببینید: 55 مدل لباس مجلسی کوتاه زیبا و جذاب

لباس مجلسی پلنگی مدل دکلتهلباس مجلسی پلنگی کوتاه ست شده با کت و کیف و کفش مشکیست شومیز مجلسی پلنگی با شلوار مشکیلباس مجلسی کوتاه پلنگی آستین دارلباس مجلسی کوتاه پلنگی با آستین کوتاهلباس مجلسی پلنگی مدل یک طرفهلباس مجلسی بلند پلنگی مدل دور گردنیمدل لباس مجلسی آستین دار پلنگی یقه هفت بازلباس مجلسی کوتاه پلنگی آستین دار

حرف آخر

لباس مجلسی پلنگی همواره هواداران پر و پا قرص خود را دارد؛ اما اگر شما برای اولین بار این ترند محبوب را امتحان می کنید، بهتر است برای دوری از هر گونه اشتباه همه چیز را ساده و با احتیاط انتخاب کنید. از قلم نیاندازید که ما و مخاطبان انگیزه از شنیدن نظرات و سوالات شما استقبال خواهیم کرد. برای این منظور لطفا به انتهای این مطلب مراجعه فرمایید. همچنین، اگر به طرح های حیوانی علاقمند هستید، دنبال کردن کلکسیون لباس های مجلسی پوست ماری انگیزه نیز برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1432

به "30 مدل لباس مجلسی پلنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 مدل لباس مجلسی پلنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید