99.5 درصد مکالمات تلفن همراه در قم موفقیت آمیز است

به گزارش تور آلمان ارزان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم از شرایط مطلوب مکالمه های تلفن همراه خبر داد و گفت: 99.5 درصد مکالمه های تلفن همراه در سطح استان، موفقیت آمیز می باشد.

99.5 درصد مکالمات تلفن همراه در قم موفقیت آمیز است

جواد غلام پور با اشاره به شرایط مطلوب کیفیت مکالمه های تلفن همراه در هر سه کارور تلفن همراه گفت: براساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بیش از 99.5 درصد مکالمه های کارورهای تلفن همراه در قم پیروزیت آمیز است.

وی با اشاره به شاخص های کیفی مکالمه های اپراتورها اضافه نمود: متوسط میزان برقراری پیروزیت آمیز مکالمه برای کارور اول 99.5 درصد و میزان انتقال پیروزیت آمیز مکالمه این کارور نیز 99.1 درصد است.

وی همچنین اضافه نمود: متوسط میزان برقراری پیروزیت آمیز مکالمه برای کارور دوم و سوم به ترتیب 99.73 و 99.77 درصد است.

مدیرکل ارتباطات قم ادامه داد: میزان مکالمه های پیروز آمیز و کیفیت مکالمه ها کارورهای تلفن همراه، شاخص های کلیدی برای سنجش کیفیت خدمات ارائه شده توسط کارورها است و بررسی و پیگیری بهبود این شاخص ها به منظور کسب رضایت مشترکان استانی به صورت دوره ای انجام می شود.

غلام پور همچنین کیفیت شبکه های فعال تلفن همراه در استان را بسیار مناسب ارزیابی کرد و شرح داد: موضوع ارسال پیروز پیام های متنی، صوتی و تصویری و سرویس اینترنت کارورها نیز براساس شاخص های مدنظر سازمان تنظیم مقررات به طور مستمر مورد بررسی قرار می گیرد.

غلام پورخاطرنشان کرد: مجموع تعداد مشترکان تلفن همراه در قم 2 میلیون و 180 هزار 289 مشترک می باشد که با ضریب نفوذ 155.96 درصد این استان در جایگاه مطلوب قرار گرفته است.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1899

به "99.5 درصد مکالمات تلفن همراه در قم موفقیت آمیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "99.5 درصد مکالمات تلفن همراه در قم موفقیت آمیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید