شروع تحولی دیگر در گردشگری گیلان با حرکت قطار رشت ـ قزوین

به گزارش تور آلمان ارزان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان شروع فعالیت قطار رشت ـ قزوین را شروع تحولی دیگر برای گردشگری گیلان خواند.

شروع تحولی دیگر در گردشگری گیلان با حرکت قطار رشت ـ قزوین

بهترین تجربه سفر را با سفرهای ادلیا تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان خط ریلی راه آهن رشت - قزوین با حضور محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ، مصطفی سالاری استاندار گیلان و مسئولان استانی افتتاح شد.

شهرود امیرانتخابی مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان در حاشیه این مراسم با ابراز امیدواری برای ارتقاء صنایع استان گیلان، گفت: امروز با شروع فعالیت قطار رشت - قزوین برگ تحولی دیگر در گردشگری استان زده شد.

او، اضافه کرد: با افتتاح این پروژه معضل ترافیک ورودی به گیلان کاهش خواهد یافت و ورود مسافر به وسیله قطار مسافربری بر رونق گردشگری تاثیر بسزایی خواهد داشت.

امیرانتخابی ضمن تشکر از حمایتهای همه جانبه استاندار گیلان در پیشرفت صنایع استان مخصوصا صنعت گردشگری اضافه کرد : پس از سالها انتظار سوت قطار در استان شنیده شد و این پروژه با اضافه شدن به مجموعه زیرساختهای گردشگری استان ، تسهیل در امر سرمایه گذاری را بدنبال خواهد داشت.

او به ظرفیت های حوزه ساحل در زمینه گردشگری اشاره نمود و تاکید نمود :با اتصال خط ریلی رشت - آستارا به خط ریلی آذربایجان و ارتباط آن با کشورهای حاشیه دریای خزر و اروپا مقدمات افزایش صادرات ، ارزآوری و حضور گردشگران خارجی فراهم خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 451

به "شروع تحولی دیگر در گردشگری گیلان با حرکت قطار رشت ـ قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع تحولی دیگر در گردشگری گیلان با حرکت قطار رشت ـ قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید